Terug naar overzicht
Hey Kim!wij zijn ook uit Hamme! Onze ceremoniemeester komt echter uit het Antwerpse, op aanraden van iemand. Hij is een heel vlotte maar toch zeer correcte ceremoniemeester. Voor meer info kijk op www.ceremoniewouters.be .Wanneer trouwen jullie?Veerle29/09/2007
hallo ilse wij hebben ook een heel goeie ceremoniemeester en hij is ook van hamme als je nog niemand moest hebben laat het dan zeker weten dan geef ik je zijn gegevens doormet vriendelijke groeten debbie
Hoi Debbie, je mag mij zeker de gegevens doorgeven.Is wel heel gemakkelijk als hij ook van Hamme is.Alvast bedankt Ilse
He Veerle;Wij trouwen in oktober. En jullie?ps Kim was een foutje, had er niet op gelet.groetjes Ilse
hay IlseWij zijn ook van Hamme en onze ceremoniemeester is Dirk van Bogaert uit Sint-Niklaas , heel veel positieve dingen over gehoord en is echt een heel toffe en verzorgde persoon .groetjes kelly
hallo ilse zijn naam is van camp luc en zijn telefoonnummer is052/47-01-30of gsm0486/360 605en zijn e-mailadres is luc.vancamp99@tiscali.behopelijk ben je er iets mee groetjes debbie
Hoi Ilse, onze ceremniemeester is Dirk Van De Velde uit Sint - Niklaas.. Klein bedrijfje, maar super service en hele goede prijzen.. !http://www.vandeveldedirk.be Groetjes en succes !!Sarah15/09/07
Hey Ilse :).Wij trouwen op 29 september in de Sint-Pieterskerk. Ik heb gehoord dat de pastoor zijn ontslag heeft gegeven. Hopelijk valt zijn vervanger een beetje mee...Veerle
hey ilse, wij zijn ook van hamme en hebben een ceremoniemeester van geraardsbergen, hij rekent geen verplaatsingskosten aan dus maakt het niet uit dat hij van een beetje verder moet komen! tis Vanden Bossche, maar als ge interesse zou hebben dan mail ik de gegevens wel eens door, laat maar wetengroetjes, Sofie