Terug naar overzicht
heyik heb op een trouwfeest al twee keer aan een lange tafel gezeten en zat telkens naast mijn partnergroetjes en nog veel successas677
Hey,Ik zit persoonlijk ook liever naast mijn partner dat er tegenover... misschien moet je ook rekening houden met mensen zonder partner... Bij ons zijn er toch een paar alleenstaande, en zelfs twee exen, die niet in elkaars buurt willen zitten...:-(Groetekes Sofie
Ik zou de mensen eerlijk gezegd laten kiezen naast wie ze gaan zitten...Wij leggen wel vast wie er aan welke tafel zal zitten, maar niet waar de mensen aan die tafel zullen zitten...
hey bij ons was da gemand er zaten mensen naast hun partner en mensen erover wij hadden gewoon de namen doorgegeven per tafel en de baas van de feestzaal heeft da zo gedaan en iedereen vond da wel plezant zo.grtjs
Hey,ik zou ook de mensen gewoon een tafel aanwijzen, en hen zelf laten kiezen waar of hoe ze aan die tafel zitten.Zo gan wij het althans doen en dat lijkt me het beste, zo doet iedereen wat hij wil.GroetjesIsabelle19 mei 07
Zit eerlijk gezegd toch ook wel liever naast elkaar dan over elkaar...dan kun je elkaar toch al eens beter iets toefluisteren en vastnemen...:-)