Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking: naast of over partner?

4-5-2007 23:47:10
Hallo

Ik ben volop bezig met de tafelschikking want binnenkort is het zover!

Nu vraag ik me af: zet je koppels aan een lange tafel best naast of over elkaar?

Bedankt voor jullie raad!

Groetjes

A
10-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 584

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik5-5-2007 9:59:48

hey

ik heb op een trouwfeest al twee keer aan een lange tafel gezeten en zat telkens naast mijn partner

groetjes en nog veel succes
sas677

Sofie
6-7-2007
 Meld misbruik5-5-2007 10:32:17

Hey,

Ik zit persoonlijk ook liever naast mijn partner dat er tegenover... misschien moet je ook rekening houden met mensen zonder partner... Bij ons zijn er toch een paar alleenstaande, en zelfs twee exen, die niet in elkaars buurt willen zitten...:-(
Groetekes Sofie

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik5-5-2007 10:40:54

Ik zou de mensen eerlijk gezegd laten kiezen naast wie ze gaan zitten...

Wij leggen wel vast wie er aan welke tafel zal zitten, maar niet waar de mensen aan die tafel zullen zitten...

davida
7-9-2008
 Meld misbruik5-5-2007 10:41:34

hey

bij ons was da gemand er zaten mensen naast hun partner en mensen erover wij hadden gewoon de namen doorgegeven per tafel en de baas van de feestzaal heeft da zo gedaan en iedereen vond da wel plezant zo.

grtjs

Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik5-5-2007 19:46:47

Hey,
ik zou ook de mensen gewoon een tafel aanwijzen, en hen zelf laten kiezen waar of hoe ze aan die tafel zitten.
Zo gan wij het althans doen en dat lijkt me het beste, zo doet iedereen wat hij wil.

Groetjes
Isabelle
19 mei 07

kim
25-8-2007
 Meld misbruik5-5-2007 23:53:57

Zit eerlijk gezegd toch ook wel liever naast elkaar dan over elkaar...dan kun je elkaar toch al eens beter iets toefluisteren en vastnemen...:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...