Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag eerste pas gisteren!!! Zoals beloofd!

5-5-2007 10:10:34
Aan Tine, Ellen, Christine, Ellen (Zogge), Sissi, Isabelle en alle anderen,
Hey meisjes zoals beloofd hier mijn verslagje van gisteren. Mijn proef make up en kapsel zijn goed meegevallen, uiteraard zullen er nog wat aanpassingen nodig zijn op de dag zelf. Maar daarom is het goed het al eens uit te proberen! De eerste pas bij La Sposa van mijn "Storm jurk" was een succes. Ze namen echt hun tijd en kon echt genieten van het kleed nog eens aan te hebben. De service was echt goed, het is me dat uur rijden meer dan waard! En nu is het natuurlijk wachten tot op de grote dag...was het maar al zover, want geloof het of nie ik heb nu reeds al wat zenuwen. Zelfs gisteren voor mijn eerste pas had ik stress. Ik denk dat ik op de dag best iets zal innemen om me kalm te houden ;-) Voilà en nu is het stilletjes aan de "to do" lijst verder afwerken en hopen dat alles goed zal verlopen. Ik wens jullie ook allemaal nog veel succes met de voorbereidingen en voor hen voor wie het niet zo ver meer af is: een prachtige dag gewenst!!! Groetjes Carmen

carmen
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 638

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik5-5-2007 11:57:02

Hey Carmen,

ik moet 2 juni gaan voor mijn eerste pasbeurt. Ik kijk er heel hard naar uit. Ik ben er ook wel zenuwachtig voor. Ik begin nu toch ook zoiets te hebben van, nu mag het stilaan beginnen komen. Ik ben heel blij voor je dat het goed meegevallen is. Geniet nog van je laatste voorbereidingen.

Groetjes,
Isabel
110807

Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik5-5-2007 19:42:41

T is inderdaad zalig om zo je kleed te gaan passen, ... ik zie me er ook zo nog staan, de mama met de tranen in de ogen,... ikzelf had al een krop in de keel, ...
Vandaag voor de laatste keer moeten gaan passen, samen met mn vriendin, die het dan als enige en eerste zag ( buiten de mama's natuurlijk) ... ze kreeg de krop in de keel in pinkte zelf een traantje weg, omdat ze het zo mooi vond, ... ik kan je zeggen, dat geeft een zalig gevoel.

Nu mijn schoenen beginnen in te lopen, aftellen naar onze vrijgezellenavond 12/5 en dan nog een weekje stressen en aftellen naar THE DAY op 19 mei.

Geniet echt van je voorbereidingen, want voor je t weet is het zover, en t zal snel voorbij zijn.

Hou ons zeker op de hoogte!

Isabelle
19 mei 07

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 13:26:31

Zo super, Carmen,
Ik ben blij dat je t ons laat weten, dan kan ik ook heel hard beginnen uitkijken naar mn eerste pas. Ik wacht nog op mn brief, en dan kan ik een afspraak maken...
Ik vind t een goed idee van je dat je meteen je kapsel bent gaan laten doen, ik denk dat ik het ook zo doe...
Heb je je gebaseerd op de kapsel van Ian Stuart? Ik zou namelijk graag zoiets hebben, vrij los en romantisch, met krullen enzo....
Allez, dikke proficiat en geniet vd laatste voorbereidingen,
Groetjes en tot mails,
Tine

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik7-5-2007 9:14:26

Hey Tine,
Ja wel raar van die brief, zal zeker een nieuwe werkwijze zijn...maar ze waren heel vriendelijk zoals het moet zijn, dus hopelijk staat jou dezelfde service te wachten. Wel ik heb voor een kapsel gekozen half opgestoken met krullen. Dus eerst heeft de kapper mijn haar ingedraaid met rollen en dan enkel bovenaan opgestoken, het resultaat was echt mooi. Want op ons kleed mag je niet een volledig opgestoken kapsel nemen, omdat je dan een "giraffenek" creeërt. Maar ja iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt hé. Groetjes Carmen

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik7-5-2007 14:31:01

Hoi Carmen,
je hebt ook voor een Ian Stuart gekozen.
Ik heb de Storm jurk ook aangehad en is idd prachtig, maar heb uiteindelijk voor Frangipani gekozen.
Ik kijk er ook al naar uit, naar men 1e pas,lijkt me zalig !

Je zal er prachtig uitzien.
Nog veel plezier !!

Sarah
15/09/07

Annelies
7-7-2007
 Meld misbruik7-5-2007 21:38:28

Carmen,

Wanneer trouw je?
Ik heb ook mijn jurk gekocht bij la sposa, maar nog steeds geen brief gekregen...

Groetjes

Annelies
14-07-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info