TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
11-8-2007
|
5-5-2007 11:57:02
Hey Carmen,
ik moet 2 juni gaan voor mijn eerste pasbeurt. Ik kijk er heel hard naar uit. Ik ben er ook wel zenuwachtig voor. Ik begin nu toch ook zoiets te hebben van, nu mag het stilaan beginnen komen. Ik ben heel blij voor je dat het goed meegevallen is. Geniet nog van je laatste voorbereidingen.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
Isabelle
19-5-2007
|
5-5-2007 19:42:41
T is inderdaad zalig om zo je kleed te gaan passen, ... ik zie me er ook zo nog staan, de mama met de tranen in de ogen,... ikzelf had al een krop in de keel, ... Vandaag voor de laatste keer moeten gaan passen, samen met mn vriendin, die het dan als enige en eerste zag ( buiten de mama's natuurlijk) ... ze kreeg de krop in de keel in pinkte zelf een traantje weg, omdat ze het zo mooi vond, ... ik kan je zeggen, dat geeft een zalig gevoel.
Nu mijn schoenen beginnen in te lopen, aftellen naar onze vrijgezellenavond 12/5 en dan nog een weekje stressen en aftellen naar THE DAY op 19 mei.
Geniet echt van je voorbereidingen, want voor je t weet is het zover, en t zal snel voorbij zijn.
Hou ons zeker op de hoogte!
Isabelle 19 mei 07
|
|
Tine
14-7-2007
|
6-5-2007 13:26:31
Zo super, Carmen, Ik ben blij dat je t ons laat weten, dan kan ik ook heel hard beginnen uitkijken naar mn eerste pas. Ik wacht nog op mn brief, en dan kan ik een afspraak maken... Ik vind t een goed idee van je dat je meteen je kapsel bent gaan laten doen, ik denk dat ik het ook zo doe... Heb je je gebaseerd op de kapsel van Ian Stuart? Ik zou namelijk graag zoiets hebben, vrij los en romantisch, met krullen enzo.... Allez, dikke proficiat en geniet vd laatste voorbereidingen, Groetjes en tot mails, Tine
|
|
carmen
28-7-2007
|
7-5-2007 9:14:26
Hey Tine, Ja wel raar van die brief, zal zeker een nieuwe werkwijze zijn...maar ze waren heel vriendelijk zoals het moet zijn, dus hopelijk staat jou dezelfde service te wachten. Wel ik heb voor een kapsel gekozen half opgestoken met krullen. Dus eerst heeft de kapper mijn haar ingedraaid met rollen en dan enkel bovenaan opgestoken, het resultaat was echt mooi. Want op ons kleed mag je niet een volledig opgestoken kapsel nemen, omdat je dan een "giraffenek" creeërt. Maar ja iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt hé. Groetjes Carmen
|
|
Sarah
15-9-2007
|
7-5-2007 14:31:01
Hoi Carmen, je hebt ook voor een Ian Stuart gekozen. Ik heb de Storm jurk ook aangehad en is idd prachtig, maar heb uiteindelijk voor Frangipani gekozen. Ik kijk er ook al naar uit, naar men 1e pas,lijkt me zalig !
Je zal er prachtig uitzien. Nog veel plezier !!
Sarah 15/09/07
|
|
Annelies
7-7-2007
|
7-5-2007 21:38:28
Carmen,
Wanneer trouw je? Ik heb ook mijn jurk gekocht bij la sposa, maar nog steeds geen brief gekregen...
Groetjes
Annelies 14-07-07
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam