TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veroniek
|
15-6-2007 16:52:45
Dag Anneleen
Als je je emailadres even heeft, kan ik je onze teksten doormailen.
Je moet alleen zorgen, als je een aparte receptie heeft, dat je het einduur vermeld! Wij zijn dit vergeten en dit beklaag ik me! Alleen het beginuur staat erop!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
anneleen
1-1-2020
|
15-6-2007 17:02:07
anneleen@jufanneleen.be
Veroniek,
Alvast bedankt
groetjes Anneleen
|
|
Astrid
21-6-2008
|
15-6-2007 17:27:22
hey Anneleen,
Wij trouwen ook pas volgend jaar ( 21/06/08) maar het ontwerp van mijn uitnodigingen is ook al klaar. Maar het is moeilijk om ze al echt te maken omdat de juiste uren er moeten opstaan. Bij ons ligt de zaal wel vast maar ik wacht toch nog even tot ik het gemeentehuis en de kerk ook zeker weet.
Groetjes Astrid
|
|
tamara
15-9-2007
|
15-6-2007 18:15:10
We zijn er net ook mee bezig geeest.
op de daggasten: we wonen al samen in een huis en gaan nu toch naar het stadhuis!
we nodigen u graag uit voor de plechtigheid, ... . Hierna rijden we door naar de feestzaal voor een lekker maal.
Voor de avondgasten: we wonen al samen in een huis en gaan nu toch naar het stadhuis!
we zouden het fij vinden als u an weazig kan zijn op onze eredienst (gegevens uur & feestzaal) gevolgd door een spetterend dansfeest met een hapje en een drankje.
Groetjes, Mara
|
|
marjolijn
11-8-2007
|
16-6-2007 19:48:43
Wat je best kan doen is op internet voorbeeldjes bekijken of eens de boeken bij een drukker haalt, om te kijken voor kaartjes. Dan zie je enorm veel voorbeeldjes en kan je wat kiezen hoe je het formuleerd. Zeg dan gewoon tegen de drukker dat je niets gevonden hebt. Wij hebben onze namen,datum, een tekstje gemaakt voor uur en plaats en uitnodiging voor de misviering, uitnodiging receptie of avondfeest met uren, adres, telefoon, ouders en cadeautip. T'is natuurlijk wel een probleem als je nog geen juiste uren kent... (wees voorzichtig want er kan soms onverwacht nog verandering in komen!)
|
|
anneleen
1-1-2020
|
17-6-2007 12:23:35
bedankt voor de reacties,
Het is nog niet echt de bedoeling om die nu al te printen. maar ik zou graag een voorontwerp maken voor de lay-out. We laten de kaartjes niet bedrukken bij een drukker, we zijn van plan om alles zelf te doen. Alleen wist ik niet goed wat er op de binnenzijde van de uitnodiging komt, omdat we niet iets te klassiek willen. Ik wou een voorbeeldje maken voor aan de ouders te tonen en dacht dat ik wat hulp kon gebruiken.
Wie wil, kan ik anders een keertje mijn voorbeeld van het kaartje doorsturen.
Groetjes
Anneleen
|
|
Sandra
5-7-2008
|
18-6-2007 10:22:04
Hey Anneleen, bij ons is het ook nog een jaartje alvorens we in het bootje stappen. Ik heb ook al eens op pc gezet wat we als binnenkant van onze kaart willen, als je wil mail ik je het eens door. Je mag me gerust het jouwe ook eens mailen hoor. Groetjes, sandra sandrademeyer@hotmail.com
|
|
heidi
7-6-2008
|
5-7-2007 13:22:10
Dag anneleen,
kijk eens op www.gedachten-gedichten.nl daar vind je wel originele teksten die je kan aanpassen aan jouw situatie voor op de uitnodigingen. heb mijn idee daar ook afgehaald. wij trouwen ook pas over een jaar maar de structuur van onze uitnodigingen hebben we al klaar.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|