Terug naar overzicht
Misschien kan je je schoonbroer vragen (als je die hebt) of de getuige van je man (als dat een man is).Ik denk niet dat je iemand uit de schoonfamilie moet kiezen hoor, de mensen zullen wel snappen waarom je niet met je schoonvader danst....Groetjes,Lies
Wij gaan na onze openingsdans maar 1 keer wisselen; ik met mijn papa en hij met zijn mama. Nadien wil ik niet meer "wisselen"; onmiddellijk de hele boel op de vloer! Waarom zou dat niet lukken? Anders moet iedereen daar maar blijven kijken naar 2 koppels...Els22/09/07
Ik denk dat ik ervoor zou kiezen om deze dans te laten vervallen. Dit omdat ik het niet prettig zou vinden om een plaatsvervanger voor mijn schoonvader te moeten zoeken. Anders kun je eventueel met je schoonbroer dansen.
De vader van mijn toekomstige is gestorven, dus is daar voor ons ook een leegte. Ik ga dan gewoon iemand van zijn nonkels of zo nemen zodat beide families beetje evenwichtig op de dansvloer getrokken worden. Daarna is het toch vermenigvuldigen en neemt iedereen er meestal toch weer iemand bij die hij kent.
Hallo Claudia,Ik zou daar niet zo mee inzitten. Gewoon iemand nemen van aan de suitetafel zoals bijvoorbeeld je broer. Ik ga namelijk ook direkt mijn broer/getuige halen na onze openingsdans. groetjesTine
bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb uiteindelijk gekozen voor m'n andere broer (niet de getuige). Zo krijgt hij ook een speciale "taak" op onze trouw. En hij zou het met plezier doen...Bedankt voor jullie steun!!groetjesClaudia22-06-07 (morgen!)