Terug naar overzicht
Ik denk dat je goed zit wat het prijskaartje betreft. Iedereen maakt zijn feest zo duur of goedkoop als hij zelf wil. Het is jullie feest en dan is het ook logisch dat jullie kiezen wat voor feest je geeft!Wij hebben duurdere zaken gecompenseerd met goedkopere, zoals onze zaalhuur die wegviel en dat geld konden we dan gebruiken voor onze ringen die we echt graag hadden!Ons hele prijskaartje is naderhand toch iets of wat hetzelfde gebleven als dat we berekend hadden.Doeix
Els,Ik heb het hieronder in een ander berichtje al eens gevraagd, Waar heb je je trouwkleed gehaald? En is het van een bepaald merk? Ik vindt dat je prijs heel goed meevalt en daar ik er ook niet zo veel wil aan uitgeven ...GroetjesKelly
Hoi, ook ik heb héél erg mijn best moeten doen om het goedkoop te houden. Ik ben nl nog student. Als ik het zo zie, hebben we voor bijna alles ongeveer hetzelfde bedrag. Alleen de uitnodigingen heb ik voor 50 euro, omdat ik ze zelf gemaakt heb. Ook voor huwelijksreis spenderen we minder en schoenen ga ik lenen (getrouwde nicht met zelfde schoenmaat). Bij ons komt er wel geld voor de kerk bij: 244 + 50 euro huur voor de kapel + lfe muziek + misboekjes... We gaan misschien ook nog een videograaf zoeken. Maar voor de rest echt quasi hetzelfde van prijs!Groetjes,Ilse
@ Kelly: Ik heb een trouwkleedje dat net iets duurder is dan dat van Els, nl 700 euro. Het is van de Belgische ontwerpster Taylina Lynn. Zij is er voor gekend om trouwkleedjes te ontwerpen die eenvoudig, maar toch heel elegant zijn, vandaar dat ze iets goedkoper zijn. Ze heeft er misschien zelfs nog goedkopere dan 700 euro, dat weet ik niet.Mocht je een tweedehandskleedje in aanmerking nemen, ik verkoop het mijne na mijn huwelijk.Groetjes,Ilse