Terug naar overzicht
Ik denk dat je goed zit wat het prijskaartje betreft. Iedereen maakt zijn feest zo duur of goedkoop als hij zelf wil. Het is jullie feest en dan is het ook logisch dat jullie kiezen wat voor feest je geeft!Wij hebben duurdere zaken gecompenseerd met goedkopere, zoals onze zaalhuur die wegviel en dat geld konden we dan gebruiken voor onze ringen die we echt graag hadden!Ons hele prijskaartje is naderhand toch iets of wat hetzelfde gebleven als dat we berekend hadden.Doeix
Els,Ik heb het hieronder in een ander berichtje al eens gevraagd, Waar heb je je trouwkleed gehaald? En is het van een bepaald merk? Ik vindt dat je prijs heel goed meevalt en daar ik er ook niet zo veel wil aan uitgeven ...GroetjesKelly
Hoi, ook ik heb héél erg mijn best moeten doen om het goedkoop te houden. Ik ben nl nog student. Als ik het zo zie, hebben we voor bijna alles ongeveer hetzelfde bedrag. Alleen de uitnodigingen heb ik voor 50 euro, omdat ik ze zelf gemaakt heb. Ook voor huwelijksreis spenderen we minder en schoenen ga ik lenen (getrouwde nicht met zelfde schoenmaat). Bij ons komt er wel geld voor de kerk bij: 244 + 50 euro huur voor de kapel + lfe muziek + misboekjes... We gaan misschien ook nog een videograaf zoeken. Maar voor de rest echt quasi hetzelfde van prijs!Groetjes,Ilse
@ Kelly: Ik heb een trouwkleedje dat net iets duurder is dan dat van Els, nl 700 euro. Het is van de Belgische ontwerpster Taylina Lynn. Zij is er voor gekend om trouwkleedjes te ontwerpen die eenvoudig, maar toch heel elegant zijn, vandaar dat ze iets goedkoper zijn. Ze heeft er misschien zelfs nog goedkopere dan 700 euro, dat weet ik niet.Mocht je een tweedehandskleedje in aanmerking nemen, ik verkoop het mijne na mijn huwelijk.Groetjes,Ilse
Hoi allemaalIk zit hier GIGANTISCH boven, maar dat vind ik geen probleem. Iedereen doet zn feest hoe hij wil, en ik denk dat je zelf wel weet Els dat je het goed gedaan hebt om je trouw binnen de perken te houden... Alleen al als je trouwkleedjes gaat passen dan zie je prijzen die 5x duurder zijn dan jouw trouwjurk... De mijne is Ian Stuart en kost 2360 euro...We huren een bus voor t vervoer, we huren een 18de eeuwse schuur voor t feest (1500euro), een steengoede traiteur voor 200 man s'avonds, een goede dj (500euro), hebben gelukkig de oldtimers van mn schoonvader voor in de suite, hebben een kleine receptie (120 man) en nog een dansfeest voor de jonge vrienden...We gaan wel niet op huwelijksreis, maar naar ons huisje in de Ardennen, dan kan onze hond mee...Hebben bovendien het geluk dat onze ouders alles betalen, besef heel goed dat het zonder hen niet zo zou kunnen zijn...Succes nog, Tine www.14juli.bruiloftsite.nl
Wij hebben ook geprobeerd om het goedkoop te houden, maar uiteindelijk waren we toch 11 800 euro kwijt. Vooral onze feestzaal was erg duur (maar goed!)Mijn overzichtje:uitnodigingen 260trouwboekje 22bedankjes 100ringen 1010gastenboek 30ringenhouder 11lingerie bruid 60onderbroek bruidegom 22schoenen bruid 53schoenen bruidegom 150jasje bruid 12kleed bruid 370kostum bruidegom 320hemd 185manchetten 22das 20riem 14kousenband 5huwelijksreis 600juwelen sara 108zaal (alles in) 7300
totaal: zo'n 4500 euro fotograaf: gratisbedanking: 100 eurokleed bruid: 300 eurokostuum bruidegom: 330 euro schoenen bruid: 69 euroschoenen bruidegom: 59 eurolingerie bruid: 30 euro ringen: 900 eurofeestzaal: 2670 euro alles inclusief