Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst voor enveloppe ipv cadeau

12-7-2007 13:26:43
Hallo bruidjes! Ik ben nieuw op het forum omdat ik afgelopen weekend pas ten huwelijk gevraagd ben, op 7/7/7. Wij gaan trouwen op 9/8/8. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ik ben toch al volop bezig met de voorbereidingen. Wij zouden liefst geld krijgen, maar willen geen enveloppe op de uitnodiging zetten. Wat hebben jullie gevraagd of hoe hebben jullie dat gedaan? Ik zou liefst een mooi, kort gedichtje erop zetten, maar vind niks toepasselijk. Kunnen jullie me helpen?

Groetjes, Sophie

Sophie
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 2125

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 13:53:36

Hallo Sophie,

Proficiat en welkom hier op het forum.
Hier al een tekstje of twee

Een cadeau is altijd leuk maar uw aanwezigheid en uw lach zijn het mooiste geschenk op onze huwelijksdag.
Onze uitzet is compleet, ons huisje is aangekleed,mocht U toch iets willen schenken, dan weet U waaraan wij denken.

---------------------------------------

Onze uitzet is compleet, ons huisje is aangekleed, dus mocht U toch
iets willen schenken, dan weet U waaraan wij denken.

Liefs
Anne
21.09.07

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 13:57:27

wij hebben geschreven: "wij zitten goed in onze spullen, je mag altijd mee ons spaarvarkentje vullen..."

ze reageren toch allemaal positief op dat zinnetje

Mieke
22/09/07

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik12-7-2007 14:02:02

Hey Sophie,

aangezien mijn toekomstige en ik al bijna 4 jaar samenwonen, hebben wij al al onze inboedel. Enkel een huis ontbreekt nog, want wij huren momenteel. Op onze uitnodiging staat dan ook:
Na 4 jaar samenwonen, vergaarden we vele spullen. Nu sparen wij enkel nog voor een huisje dat we hiermee kunnen vullen.

Dit is een subtiele hint dat iedereen begrijpt.
Als je er niets opzet, loop je het risico dat er mensen zijn die alleen bloemen of een cadeau geven.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen!

Groetjes van Katrien
(18/08/2007)

P.S Welkom op het forum

Edith
8-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 18:54:34

hoi,
tegenwoordig wordt er ook dikwijls gewoon een rekeningnummer vermeld waarop de mensen kunnen storten.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 19:20:52

wij hadden
het is maar dat je het weet
onze uitzet is compleet
maar voor al onze dromen
mag je met een [V] komen

Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik12-7-2007 22:11:23

wij hadden
cadeautip : liever centjes dan presentjes

katrien
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 4:34:11

he sophie, wij trouwen op 8/9/07 en wonen ook al een ruime tijd samen, tel daar onze 2 schatten van kindjes bij en je beseft dat al die cadeautjes ook niet echt voor ons interesant zijn. we zijn ook weer bezig met verbouwingen aan ons huis dus onze tekst luide "om onze verbouwingen te voltooien mag je altijd eurootjes op onze rekening gooien (rek.nr.) maar het belanrijkste van al is dat jullie komen op ons huwelijksbal.
groetjes katrien

marjolein
10-11-2007
 Meld misbruik13-7-2007 8:50:20

Dag Sophie,
aangezien wij kort erna op huwelijksreis vertrekken, willen wij geen bloemen. We wonen ook al samen dus met cadeaus zijn we ook niet veel. Wij hebben volgend tekstje gemaakt:
Bloemen kunnen niet mee in onze reiskoffer,
een centje voor onze dromen vonden we toffer.
groetjes,
Marjolein
27/07/08

marjolein
10-11-2007
 Meld misbruik13-7-2007 8:50:56

oeps, te snel getypt.
Ik bedoel natuurlijk 27/07/07

Ewalda
11-8-2007
 Meld misbruik13-7-2007 9:00:02

Hey Sophie,

Wij hadden:
Wij hebben bijna alles wat we willen,
maar ons spaarvarken staat nog met magere billen!
en dan ons rekeningnummer eronder en een envelopje

Miranda
19-10-2007
 Meld misbruik15-7-2007 20:36:41

Hoi Sophie,

Wij hebben volgend tekstje gekozen:

Onze uitzet is compleet,
ons huis is aangekleed.
Wilt u ons toch met iets verrassen?
Dan hopen we dat het in een enveloppe zal passen.

Marianne

Meld misbruik15-7-2007 22:35:09

Bij ons was het
dacht u aan een geschenkje voor Marianne en Koen
dan hadden wij graag een centje om in ons spaarpotje te doen

maar ja dan moet één van jullie namen al rijmen op doen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info