Terug naar overzicht
Hey sophie,wij hebben ook 2 reeksen lessen gvolgd in de splendid in averbode dat zal waarschijnlijk wel te ver zijn voor jullie maar ik weet nergens anders.Het is wel de moeite want wij waren twee stijve harken en nu kunnen we toch een beetje deftig bewegen boogie, chacha, engelse wals een soort cafe swing, quik step, kortom de meeste dansen die je in sterren op de dansvloer ook zag.groetjes chantal
hallo,wij gaan ook danslessen volgen. wij gaan dat in dansschool libert te hasselt doen. ze geven daar een speciale cursus om een mooie openingsdans te leren. dat is een cursus van 7 weken en kost 84€ per koppelgroetjesHeidi
Beste Sophie,Mijn verloofde en ik volgen al twee jaar dansles bij dansschool Libert in Hasselt. Zij zijn echt aan te raden om danslessen te volgen. Je kan vanaf september starten met een beginners cursus of je ook de mini cursus volgen voor trouwende koppels. Vorig jaar is mijn schoonzus getrouwd en wij hebben toen deze mini cursus gevolgd met heel de suite buiten de ouders. Zij geven ook privé lessen aan trouwende koppels zodat hun openingsdans heel speciaal wordt. Zij maken een eigen choreografie op het nummer voor je openingsdans. Het gaat er altijd heel ontspannen aan toe en Lydia en Geert (de instructeurs) worden echte vrienden na die samenwerking. Echt een aanrader!Groeten,Sophie