Terug naar overzicht
Hoi Lies;Het lijkt mij het beste dat je eens bij verschillende drukkers langs gaat. Volgens mij zou dit toch geen probleem mogen zijn.Mag ik vragen waar jullie die kaart gevonden hebben, want wij zijn zelf op zoek naar DE kaart. Misschien is die collectie ook ons ding.Vele groetjes
Dag Ilse,Het is spijtig genoeg niet een een collectie, maar een ontwerp van Danilo Sassi. Op internet vind je nergens voorbeelden van zijn uitnodigingen terug.Ik ga er foto's van maken om door te sturen naar drukkers. Dat spaart toch al wat heen en weer gerij. Als je wilt stuur ik jou de foto's ook toe.GroetjesLies
Beste Lies.Het zou heel lief zijn als je een foto kan doorsturen.Hierbij mijn e adres: ilse.peelman@telenet.bemercikes en nog veel succes
Hey Lies,ik denk niet dat het een probleem is om zo'n uitnodiging na te laten maken hoor, maar mag dit wettelijk wel?Dan zal er zeker een copyright op moeten of niet?Tja, ik ken er niet veel van, maar ik kan wel het e-mailadres geven van onze drukker.Wij zijn bij veel drukkers prijzen gaan navragen voor onze droomuitnodiging en hij wist direct wat we wilden en was nog goedkoper dan andere ook.Hij weet waarschijnlijk meer over zo'n dingen.Je kan altijd contact opnemen: ilkagb@telenet.beGroetjes KatrienNog veel succes!
Hey Lies,ik heb mijn vorige berichtje nog eens nagelezen en ik heb het wat verwarrend opgeschreven.Je kan de drukker van onze uitnodigingen altijd contacteren op ilkagb@telenet.be of op hun website gaan zien.Als je nog vragen hebt, mag je mijn altijd een mailtje sturen: katrien.antonissen@telenet.beGroetjes Katrien
Hey Lies,Ikzelf ben erg creatief aangelegd en heb dan ook al de huwelijksuitnodiging van een vriendin gemaakt. Die van mijzelf wil ik dolgraag ook creeren. Heeft u soms een foto van de envelop? Misschien dat ik u wel kan helpen aan een adres waar ze dit kunnen maken of misschien kan ik u persoonlijk wel helpen? mail gerust: sdescheemaecker@hotmail.comgrts,Stefanie
hoi,Ik wil jullie gerust helpen met het namaken van u gevonden ontwerp.Ik leg namelijk een portfolio aan en er kunnen gerust nog een paar nieuwe bij.groetenkurtkurt.van.daele@pandora.be
kan er mij dit iemand doormailen aub? Groetjs