Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MISBOEKJES OP PC MAKEN

18-7-2007 13:00:15
Hallo iedereen,

Jullie zullen ook al wel gemerkt hebben dat het niet simpel is om misboekjes op pc te maken en dan juist afgedrukt te krijgen.
Wij gaan onze gewoon in A5-formaat maken, maar de eerste en laatste blz moeten bijv. op hetzelfde blad gedrukt worden.
Is daar op de pc een speciale opmaak of iets voor want ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen.

Groetjes, Sophie

Sophie
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 319

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik18-7-2007 13:27:02

Inderdaad je kan in word je misboekje als boekvorm instellen. Ga naar "bestand, paginainstellingen, tabblad marges: kies bij pagina's voor katern". Bij tabblad papier kan je dan je grote van de pagina's kiezen. Wij opteren voor een vierkant boekje en onze grote moet dan ingesteld worden op breedte 30cm / hoogte 15cm.
Je hoeft dan gewoon in chronologische volgorde je teksten intypen en de pc doet dan de rest!
Hopelijk is het duidelijk genoeg en kan je aan de slag.
Vele groetjes, Sandra

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 13:52:08

Beste Sophie,

als je een wat beter kopieerapparaat tot je beschikking hebt, kun je de pagina's gewoon op A4 formaat uitdraaien. Deze door de machine laten lopen en hierbij aangeven dat het een A5 boekje moet worden en klaar is kees!
Iedere kopieershop kan je hiermee helpen.

Succes Judith
22/09/2007

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik18-7-2007 13:58:28

Dag Sophie,

Als je me even mailt op bramenlies@gmail.com, dan stuur ik je een korte handleiding door over hoe je die instellingen moet juist zetten.

Groetjes

Lies

Sophie
9-8-2008
 Meld misbruik18-7-2007 16:54:00

Bedankt voor jullie hulp.
Ik heb alles nu al kunnen ingeven, maar het afdrukken lukt niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...