Terug naar overzicht
Inderdaad je kan in word je misboekje als boekvorm instellen. Ga naar "bestand, paginainstellingen, tabblad marges: kies bij pagina's voor katern". Bij tabblad papier kan je dan je grote van de pagina's kiezen. Wij opteren voor een vierkant boekje en onze grote moet dan ingesteld worden op breedte 30cm / hoogte 15cm.Je hoeft dan gewoon in chronologische volgorde je teksten intypen en de pc doet dan de rest!Hopelijk is het duidelijk genoeg en kan je aan de slag.Vele groetjes, Sandra
Beste Sophie,als je een wat beter kopieerapparaat tot je beschikking hebt, kun je de pagina's gewoon op A4 formaat uitdraaien. Deze door de machine laten lopen en hierbij aangeven dat het een A5 boekje moet worden en klaar is kees!Iedere kopieershop kan je hiermee helpen.Succes Judith22/09/2007
Dag Sophie,Als je me even mailt op bramenlies@gmail.com, dan stuur ik je een korte handleiding door over hoe je die instellingen moet juist zetten.GroetjesLies
Bedankt voor jullie hulp.Ik heb alles nu al kunnen ingeven, maar het afdrukken lukt niet.