Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding

31-7-2007 9:54:24
Hallo iedereen!

Wie gaat er volgend jaar ook trouwen? Misschien wel op dezelfde dag als wij, 5-07-08? Hoever staan jullie met regelingen enzovoort?

Groetjes kristel

kristel
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 357

Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik31-7-2007 10:05:31

Hey Kristel,

Ook wij trouwen volgend jaar op 5 juli! Wij hebben de zaal, kerk en stadhuis reeds vastgelegd. Volgende week beslissen we over dj en fotograaf, dat zijn de belangrijkste dingen. Ik heb van vriendinnen de raad gekregen om andere dingen niet te vlug vast te leggen, omdat je dan toch alleen maar van gedacht veranderd! :-) En alvast één positief iets aan onze datum: mooi weer gegarandeerd! Al vele jaren op rij is het eerste volledige weekend van juli zonnig, dus dat belooft! veel succes

Siska
5-7-2008
 Meld misbruik31-7-2007 10:29:15

Hallo,

wij trouwen ook op 5 juli 2008. Bij ons zijn de wet en de kerk in orde. We zijn ook de fotograaf aan het regelen en de dj ligt half vast. Waar trouwen jullie? Wij in Gent. Veel plezier verder!!

Siska
siska_ringoot@hotmail.com

kyra
5-7-2008
 Meld misbruik31-7-2007 14:47:01

Hey,

WIJ trouwen ook op 5/7/2008 in Ekeren.
Bij ons ligt de zaal en de fotograaf al vast.
Veel plezier met de voorbereidingen. Misschien kunnen we elkaar wat op de hoogte houden van de vorderingen. :)
groetjes

Kyra

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik31-7-2007 15:08:22

Wij trouwen iets later, op 30/08/08.
Onze zaal, kerk, DJ en fotograaf liggen al vast. Voor de rest ben ik ideeën aan het verzamelen (vooral hier op het forum) en proberen we de dagplanning al vast te leggen. Na de zomer ga ik op mijn gemak aan de misboekjes beginnen. Ook over onze uitnodigingen zijn we al aan het nadenken.

We zijn zeer goed op tijd, maar ik heb het liever zo...

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik31-7-2007 15:35:18

Heykes, wij trouwen exact 20 dagen na jullie, nl op 25 juli. Bij ons zijn de zaal, DJ, jurk en schoenen al geregeld. Momenteel zijn we aan het brainstormen over de uitnodigingen, decoraties en bedankjes en offertes aan het vragen bij traiteurs. We hebben een zaal waar we volledig virj zijn dus moeten alles zelf regelen...maar in ons geval was dat een must en een voordeel :-)

Kathleen
4-7-2008
 Meld misbruik31-7-2007 17:49:43

Hey,
wij trouwen een dag voor jullie op 4 juli. Bij ons ligt de zaal, fotograaf, vervoer, en kerk vast

Kathleen
dirkenkathleen.bruiloftsite.nl

Natacha B

Meld misbruik31-7-2007 20:41:11

Hier wordt 16 mei 2008 de grote dag!

De feestzaal & traiteur, DJ, fotograaf (en locatie) liggen al vast. Datum & uur hebben we al in optie op het stadhuis.

Een voorlopige dagplanning hebben we ook voorzien.
We zitten volop met ideetjes voor uitnodigingen, kledij, bedankjes, gastenboek enzo.
Ik heb nog niet gekeken voor een jurk, aangezien ik geen échte trouwjurk wil. Vervoer moeten we ook niet regelen.

Ik ga niet te veel ineens doen, anders ben ik bang dat het zo rap gedaan zal zijn met voorbereiden en dat het dan enkel nog wachten is op onze dag (aangezien er geen kerk is, geen suite ...)

Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik1-8-2007 11:51:57

Hallo!

Wij trouwen ook op 5 juli 2008 in Heist-op-den-Berg. Bij ons ligt de zaal, de kerk en het gemeentehuis vast. Over een DJ en een fotograaf zijn we aan het nadenken. Voor de rest hebben we veel ideetjes maar nog niets concreet. Nog tijd genoeg he!
Veel succes met de voorbereidingen!

Hanne

ulrika

Meld misbruik1-8-2007 19:47:33

Hey,

Wij trouwen op 02/08/2008 in Herk-de-Stad. De kerk en de feestzaal liggen vast. Voor een dj en een fotograaf zijn we nog aan het rondkijken. Voor de rest hebben we nog tijd. We gaan genieten van ieder moment van de voorbereidingen.

Groetjes,

Ulrika

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik1-8-2007 19:58:03

Hallo,

Onze grote dag is op 23/08/08.
De zaal, fotograaf en videograaf zijn vastgelegd. We hebben een voorlopige dagplanning opgesteld en gaan ook binnenkort contact opnemen met de pastoor en een DJ.

Groetjes,
Mario en Monique

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik1-8-2007 20:44:51

Dag Kristel

Wij trouwen op 4 juli 2008. Al snel hebben wij onze zaal vastgelegd, zodat we hier al zeker van waren dat ons feest daar zou kunnen doorgaan. Verder is het stadhuis en de kerk al geregeld. Ook hebben we iemand gevonden die wil helpen met de bloemen. Een fotograaf staat nog niet vast, maar moet wel dringend in orde gebracht worden. Maar voor de rest is het zo een beetje stilletjes geworden...Ik denk dat we nog tijd genoeg hebben. Je kan toch nog geen uitnodigingen gaan laten drukken ofzo...

Groetjes Annelies

evelien
17-5-2008
 Meld misbruik2-8-2007 13:24:54

hej kristl,
wij trouwen op 17 mei, en hebben al heel wat geregelt
de zaal, fotograaf, uitnodigingen,enzo
voor de zaal kan je best snel zijn want wij hebben die al vastgelegd in februari en toen zat al meer dan de helft volzet!!
voor de rest ook nog veel te doen maar we zitten goe op schema
veel succes

tina
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 17:39:58

Hoi,
Wij trouwen 9 augustus. De zaal ligt vast. Dat is het voorlopig. We zijn wel volop aan het rondkijken voor een fotograaf. De DJ zal die van de zaal worden omdat we anders vrij veel huur voor de installatie moeten betalen en het allicht duurder uitkomt.
Voor een auto zijn we ook nog aan het rondkijken, maar de meeste zijn boven ons budget.
Verder zijn we al bij een rituelenburo geweest voor onze ceremonie (geen kerkelijk huwelijk voor ons) en daarvoor ben ik volop tekstjes en muziek aan het zoeken.
Voor de uitnodigingen spelen er wat vage gedachten in m'n hoofd maar daar ben ik nog niet echt mee bezig.
Volgende donderdag kunnen we het gemeentehuis vastleggen!

Groetjes, Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...