Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naaister gezocht Regio Gent - Brussel

2-8-2007 9:52:44
Hey,

Mijn bruidskindjes krijgen een jurkje op maat. Daarvoor ben ik op zoek naar een naaister en regio Gent, Brussel of zelfs heel Oost-Vlaanderen.
Kan iemand me helpen?

Groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1026

patricia

Meld misbruik12-8-2007 18:38:12

ik ben zelfstandig naaister 0486465611

fati
25-12-2007
 Meld misbruik17-8-2007 20:10:53

ik ben een ervaren naaister,kan tot bij jouw komen indien u in gent woont,heb verschillende kleedjes gemaakt voor de bruidmeisjes
heb je een model of eigen eigen ontwerp,aan de hand daarvan maak ik iets moois voor de bruidmeisjes
dit is mijn mail indien u intersse hebt bigpoohxxx@hotmail.com
indien u geen foto's hebt laat me weten welk model je ongeveer wens,dan zoek ik op internet achter paar mooie vb

alvast bedankt

fati
25-12-2007
 Meld misbruik17-8-2007 20:13:31

ik ben een ervaren naaister,heb je een vb van foto of eigen ontwerp,aan de hand daarvan maak ik mooie jurken voor je bruidmeisjes
ik ben voordelig van prijs en mijn leveringstermijn is van korte tijd,ik kom zelf bij jouw langs indien u van gent bent
voor meer info kan je mij mailen naar bigpoohxxx@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...