Terug naar overzicht
Hoi Saar,Wij trouwen volgend jaar in augustus en al onze wagens uit de suite zullen Ford Mustangs (shelby's) zijn. Mijn nonkel is namelijk een fervent verzamelaar van Mustangs en wil die dag dan ook voor ons rijden. Zij hebben tevens enkel mensen uit hun oldtimerclub gevraagd om te rijden voor ons. Ik weet niet uit welke streek je bent, maar als je wil kan ik wel eens bij mijn nonkel polsen of eventueel iemand uit hun club...Groetjes Annelies
Ik had het gevraagd aan iemand van een Mustang Club in België en die wou het wel doen voor een redelijke prijs, maar probleem is dat wij in februari trouwen en dan willen ze niet uitrijden als er zout op de baan ligt... Dus Annelies, als je nonkel iemand kent die het wel wilt doen, laat gerust iets weten (vix1@caramail.com)Vix
Annelies,van welke streek is je nonkel? Wij zijn ook op zoek naar een Ford Mustang voor ons huwelijk op 1 maart volgend jaar en ik heb geen idee waar ik iemand kan vinden die ons zou kunnen helpen
Hoi iedereen,Heb eens een keertje gepolst bij men nonkel en tante en zij willen jullie wel helpen als jullie niet te ver wonen... Zij zijn zelf van Wuustwezel, als jullie uit de provincie Antwerpen zijn willen ze eventueel zelf wel rijden. Mijn tante stelde ook voor dat ze de vraag zou doorgeven aan het bestuur van hun club, misschien zijn er wel mensen uit jullie eigen streek die jullie dan willen helpen... Wat betreft het zout strooien op de baan enz, dat geldt bij mijn nonkel ook hoor... En ik denk bij al die "freaks". Die mannen zijn veel te zuinig op die wagens! Als jullie nog intresse hebben mailen jullie mij maar even (lieske_de_bakker@hotmail.com) dan geef ik de contactgegevens van mijn tante en nonkel door!Groetjes, Annelies
Wij zijn op 30 augustus getrouwd in een rode Ford Mustang cabrio van 1965 gehuurd bij Corona ceremoniewagens te Brugge. We zien wel dat de Mustang niet meer op hun website staat. Misschien moet je hen maar eens contacteren. Veel succes!!Groetjes Sabine & Geert
Annelies, Is er bij de club van je nonkel misschien iemand van Limburg (regio Genk)? Wij trouwen volgend jaar juli en zijn ook op zoek naar een Mustang van het jaar '65. Groetjes,Elisa & Peter