Terug naar overzicht
oei dat is minders plezant nieuws, maar het zal jullie wel lukken! de moed niet opgeven en toch genieten van de mooie dag!!!succesMieke22/09/07
Jullie krijgen toch een schadevergoeding, zeker? Er zal vast nog iets vrij zijn, blijf positief!xxxCarline06/10/2007
Oeps, da's ook geen leuk nieuws! Ik hoop dat jullie de zaal van jullie dromen nog kunnen vinden!Wat staat er juist in het contract? Moeten zij normaal niet voor een 'oplossing' zorgen? Laat dit zeker niet zomaar gebeuren!! Dien klacht in of stap ermee naar Testaankoop! Als de vergunning niet in orde is, dan zullen er waarschijnlijk nog koppels zijn? Verenig jullie en laat niet op je kop zitten!Veel succes!Elke
Hey,Ik had ook al opgevangen dat ze gesloten waren omwille van problemen met een milieuvergunnig of zo.Veel succes met de zoektocht en laat de moed niet zakken!!!Laat dit zeker jullie mooiste dag niet verknallen.Groetjes, Sissi(100 dagen getrouwd)
hoi,ik weet niet of je al een zaal gevonden hebt. Ik wil je gewoon even meegeven: wij trouwen in de feestzaal van Brouwerij Huyghe (Melle, vlakbij Kwatrecht). Zij verhuren enkel privé, je vindt er geen reclame over op internet of zo. Je kan wel het nummer van de brouwerij vinden op het net en eens bellen voor info... Aangezien zijn meestal enkel via via verhuren, zou het best kunnen dat de zaal nog vrij is!Veel succes,Evelien x
Ik weet niet van waar je bent en waar je graag je feest zou houden, maar wij zijn onlangs bij Ter Heide in Lembeke geweest. De zaal is niet zo groot maar die mensen zijn echt vriendelijk en behulpzaam. Bijkomend voordeel is dat ze niet zo erg veel feesten hebben, dus misschien nog wel vrij zijn.
verdorie, wij speelden ook met het idee om ons feest daar te geven. Dat is wel straf... Veel succes met het zoeken naar een zaal en laat maar iets weten als je iets gevonden hebt!
Mijn man en ik zijn op 30 juni getrouwd in Waterfront. Wij waren enorm tevreden van de locatie en de catering (die hadden we wel zelf geregeld) maar van de uitbater zijn we evenmin te spreken. Hij had ons op voorhand gezegd dat we alles mochten decoreren zoals we wilden op voorwaarde dat alles in originele staat werd teruggebracht. Ook verzekerde hij ons dat we al een week op voorhand van de site gebruik konden maken. Tot puntje bij paaltje kwam: blijkbaar was er ineens toch een trouwfeest gepland op vrijdag en hebben we een poetsteam op onze kosten moeten inhuren om alles proper te krijgen. Ook deed de uitbater voortdurend vervelend tegen het team dat we hadden ingehuurd om alles te decoreren. Maar dat is nog niets in vergelijking met wat hij jullie nu aandoet. Ik vind het heel erg en hoop dat jullie alsnog een nieuwe zaal vinden! Mocht ik van jullie zijn zou ik het hier niet bij laten. Zoiets kan toch gewoon niet? Onze waarborg hebben wij trouwens ook nog niet teruggezien...
Allemaal hartelijk bedankt voor de reacties en de steunbetuigingen. Dankzij de hulp van een hotel in Lokeren en onze uitstekende traiteur (de feestarchitect uit Lochristi) mogen we uitzonderlijk hun feestzaal gebruiken.