Terug naar overzicht
Hoi Sofie,elke bruidsjurk wordt eigenlijk op maat gemaakt hoor. Het is te zeggen, je koopt een standaard maat en de bruidswinkel past hem dan perfect aan je lichaam aan. Ian Stuart ligt inderdaad in die prijsklasse maar het zijn dan ook heel mooie jurken. Of je er mooi mee zal zijn of niet: passen is de boodschap :-) je hoeft geen panlat te zijn om mooi te zijn in een bruidsjurk hoor, zelfs niet eentje van Ian Stuart!
Hallo Sofie!Ik ben vandaag voor het eerst gaan passen. Ik was vooraf al verliefd geworden op de Pompadour van Ian Stuart. Tot mijn oog in de boetiek ook op de Baroque viel. Ze waren beiden prachtig! En ik heb uiteindelijk gekozen voor de Baroque...De kleedjes van Ian Stuart liggen inderdaad in die prijsklasse. Bij mij kostte mijn Baroque een ruime 2400 euro (met hoepelrok inbegrepen). De Pompadour kwam op 2500 dacht ik. Maar het is het écht wel waard! De kwaliteit is méér dan degelijk en men heeft oog voor detail!Ik heb maat 38, maar de jurken bestaan echt in àlle maten! En de jurken zijn aan de taille mooi verstevigend, dus geen zorgen!GroetjesSofie23*05*2008
ik heb de curacoa van ian stuart. hij was 2200 euro.Ik heb zelf maat 40-42 dus zeker geen panlat, maar ik was er echt slank mee. (niet mijn woorden, maar van mijn schoonzus) Het pasmodel was een 38, dus hebben ze een grotere maat besteld. Ik heb hem besteld in juni en in januari kan ik de eerste keer gaan passen. Duurt wel lang...
dag SofieMaar ja gij, natuurlijk moet ge geen maatje 38 hebben voor een Ian Stuart.Ja de pasmodellen zijn allemaal wel maat 38, en dan staat dat wat open achteraan...maar nadien bestellen ze dat gewoon in jou maat hoor, en passen dat nog aan aan jouw lichaam.Ik had de Jardin, 1800 euroje kan me zien op www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl als je een Ian past, voel je je net een prinses en wil je het kleed niet meer uitdoen :-)groetjesChristel76 dagen getrouwd