Terug naar overzicht
Hallo;Ik ben daar vorig jaar geweest voor mijnn kleren voor mijn zus haar huwelijk en isk was daar zeer tevreden over.Dit jaar trouwt mijn broer en we haebben er nie over getwijfeld en zijn terug naar daar gegaan. En ik moe zeggen we hebben er terug weer on gedacht gevonden.Heel de suite laat zijn kkleren daar maken en mijn broer zijn kostum en die voor de mannen gaan we daar huren.Denk dat je gewoon moet gaan en kijken wat men zegt.Je zal wel zien of het jou ligt of niet.Maar de servies is heel goed.En je hebt zelf veel inbreng in wat je wilt en wat niet.Ik zou zeggen gaan en messchien is ga je er wel je droom jurk vinden.Laat je het weten ?Groetjes Brenda
dag kim,ook ik ben daa gewwest in juni om mijn trouwkleed. ik moet zeggen ze dringen er niks op en laten je de vrije keuze. ik was heel tevreden van d service. ook al heb je de indruk dat het wat ouderwets is ze hebben echt waar de nieuwere collectie's ook liggen en als je dan nog niet je zin vindt maken ze er ook je trouwkleed op maat. bij mij was dit niet nodig omdat ik direct mijn trouwjurk heb gevonden in de collectie. gewoon gaan zou ik zeggen.groetjes saskia
Hallo,Ik had ook veel positieve reacties gehoord over Bruidshuis Steven en ben er ook eens langsgegaan. Ook ik vond dat de winkel nogal ouderwets uitzag en de vitrine sprak me ook niet aan.De winkel was open en ik ben even binnen geweest. Ze zijn wel heel vriendelijk en heel hulpvaardig... .Je moet even binnengaan en eens gaan kijken of je daar zult vinden wat je zoekt. Toch twijfel ik of ik daar mijn jurk zou vinden...We zien nog wel en ieder zijn smaak verschilt.GroetjesEvie
Wij zijn bij bruidskledij Steven geweest om kostuums te huren voor de hele suite. We zijn daar enkele keren geweest, en we vonden ze telkens heel onvriendelijk. (ligt eraan wie in de winkel staat naar schijnt) Het moest precies allemaal vlug gaan, terwijl we nog niet eens zeer wisten welk kostuum het zou worden.De prijs is goed, maar daar stopt het voor mij ook mee.Groetjes Tinneke