TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
9-6-2007
|
20-9-2007 12:11:11
Hoi,
Tja, dat moet je zelf beslissen natuurlijk. Toen ik vorig jaar kleedjes ging passen ondervond ik toch dat ik niet met alle kleedjes stond. Bij Lilian Claes paste ik na veel aandringen een kleed dat ik op de kapstok echt niet mooi vond, maar ik bleek er beeldig mee te staan. Anderzijds had ik toen ik bij Linx ging passen enkele foto's bij van kleedjes die ik prachtig vond en er waren er een aantal bij waar ik echt niet mee stond. Mijn ervaring is dus zeker dat je kleedjes moet passen!
Het is dus een risico, maar het kan natuurlijk bij jou wel meevallen, hé! Ik duim voor jou!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Wendy
|
20-9-2007 12:14:19
Ik hoop voor jou ook dat het meevalt. Bij mij zou dat alleszins zijn tegengevallen: ik wilde persé een kleed van Linea Rafaeli maar ik stond daar absoluut niet mee!
Mijn kleed was uiteindelijk iets dat ik nooit ofte nimmer uit een boekje ging gekozen hebben (te prinsesserig en zo maar ik strààlde er gewoon mee als ik het aanhad!).
Ik hoop echt voor u dat het een goeie keuze was!
Wendy www.wendy-jonathan.be
|
|
Kim
7-5-2013
|
20-9-2007 13:04:43
Ik ga vragen om een gelijkaardig model te mogen passen...
|
|
Amber
9-8-2008
|
20-9-2007 13:20:12
Hallo Kim Ja, ik heb dat ook gedaan. Maar heb eerst wel gelijkaardige modellen gepast. Die stonden me heel goed. Soms twijfel ik ook dat het zal tegenvallen, maar daar probeer ik niet aan te denken. Het is DE jurk van mijn dromen. Ik heb zelfs tot in Nederland rondgebeld om te vragen of zij geen paskleedje hadden, maar nergens te vinden. Ik zal pas zeker zijn als het er is, maar weet zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Soms voel je gewoon dat het goed is. veel succes www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Kim
7-5-2013
|
20-9-2007 16:00:57
Ik heb de jurk besteld. Ik hou ervan, het is mijn droomjurk, zoals Amber het zo mooi zegt. Ik ben er bijna zeker van dat het perfect zal passen bij me...
Ik heb namelijk een mooi bovenlichaam maar brede heupen. Topjes en corsetten staan me goed, en de jurk heeft ook een corset. Verder gaat de jurk wijd open over de heupen waardoor ik slanker zal lijken op dat probleemgebied...
Ik heb er een WAUW-gevoel over... Ik weet zeker te zeggen hoe het uiteindelijk meegevallen is! Op 28 december komt de jurk in de winkel terecht, dus dat wordt de dag van de waarheid :-)
Groot pluspunt voor de twijfelaars onder jullie: als de jurk nu toch zou tegenvallen ben ik vrij om een ander modelletje uit te kiezen. Maar ik denk alvast niet dat dat zal nodig zijn...
Soms heb je het gevoel beet...
|
|
evy
1-3-2009
|
20-9-2007 17:18:53
Hey Kim, mag ik eens vragen in welke winkel je dan gaat? De meesten hebben toch alle modellen in voorraad? Of zie ik dat weer verkeerd? ...
|
|
Kim
7-5-2013
|
20-9-2007 17:34:32
Dag Evy,
als je wilt mag je me eens een mailtje sturen voor de winkel: kdekeyser@gmail.com
Verder kunnen winkels die meerdere merken aanbieden bijna onmogelijk ALLE modellen hebben... De winkel waar ik heen ga heeft ongeveer 20 verschillende merken... Dat is echt niet doenbaar... De meest courante modellen hebben ze uiteraard wél hangen.
|
|
petra
8-2-2008
|
20-9-2007 19:41:14
Ik heb mijn kleed via internet besteld, enkel op foto kunnen zien dus,... Ik heb mijn maten moeten doorgeven en na 1,5 maanden kreeg ik het kleed opgestuurd. Ik wou het toch eens proberen omdat het stukken goedkoper uitkwam. En wat blijkt? het staat fantastisch! perfecte maat en net zoals ik wou. Je neemt er natuurlijk een groot risico mee, maar ik heb er nog geen moment spijt van!!!
|
|
Kim
7-5-2013
|
20-9-2007 19:44:27
Woohoooooo dit zijn de reacties waarop ik gehoopt had :p
Voor mij was er alvast één serieus voorteken: ik was gestart met jurken te "verzamelen" in een soort van portfolio. Ik had zes jurken staan en drie die ik écht hét einde vond...
Een aandachtige vriendin van mij zag het: het was driemaal dezelfde jurk maar telkens een ander model die de jurk aanhad, vandaar dat ik het dus niet doorhad...
Ik hoop zo KEIHARD dat het meevalt, ik heb er een supergevoel bij...
Bedankt voor alle leuke reacties!
|
|
Fieke
7-7-2007
|
21-9-2007 12:32:11
Ikzelf zou het niet durven, omdat ik ook een 'droomjurk' had en toen ik die paste, ik precies een patattenzak leek...
Maar een vriendin van me had dat ook met een kleedje van Nicky Vankets en zij heeft het ook besteld zonder het ook maar één keer te passen en zij stond er beeldig mee. Ze heeft ook geen ander kleed dan dat gepast...
Ik denk nu wel dat het kleedje dat jij kiest zowat bij elke vrouw past (vermits het een A-lijn is), dus dat je weinig risico neemt. Enkel als je klein (en mollig) bent, zou ik het afraden.
Veel succes! Fieke reeds 76 dagen getrouwd
|
|
Kim
7-5-2013
|
21-9-2007 13:07:02
Haha,
gelukkig ben ik niet zo klein (1m70) en ook niet mollig :-)
|
|
nele
4-4-2008
|
23-9-2007 21:18:55
hey kim,
ik ben dat "gekje"! :-) maar ik moet wel zeggen dat ik bij robel fantastische assistentie gehad heb. ik heb gelijkaardige modellen gepast en in gelijkaardige stof en zo. ik had al 'n vrij goed idee van wat mij stond en wat niet. 't was een risico, maar een berekend risico. bovendien zouden ze me in de winkel dat kleed niet laten kopen als het mij TOTAAL niet stond. ik mocht dat wel nog 'n ander kiezen (natuurlijk wel in hun winkel). maar inderdaad, het is super meegevallen. 't is echt 'n droomjurk geworden, zoals ik het gedacht had. ik wens je alvast veel succes toe en hoop echt dat deze jurk ('n hele mooie trouwens!) jou even goed zal staan als bij mij het geval was!! groetjes, nele
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|