TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
29-9-2007
|
21-9-2007 17:50:51
Mooie jurk, maar moet je wel vrij slank voor zijn denk ik , ikzelf heb ook eentje van linea maar wel collectie 2007. Het is de allerlaatste jurk die je te zien kijgt.
groetjes Kelly 29/09/2007
|
|
A.
1-1-2020
|
21-9-2007 18:04:09
@Kelly,
Ook een heel mooie jurk hoor. wat dat slank zijn betreft, valt da wel goe mee ze denk ik. Ikzelf ben nie zo heel groot en heb een dikke poep :). Maar de rok werkte die goed weg :)
groetjes
|
|
Tineke
13-9-2008
|
22-9-2007 13:18:57
hey,
dit is ook een van de jurken die op mijn lijstje staat die ik wil passen.
Een zeer goede keuze dus!!
|
|
Sabine
5-4-2008
|
23-9-2007 15:54:41
Waaw, die IS inderdaad ook HEEEEEL mooi!!
PRACHTIGE JURK! Ga je succes in hebben :-)
Zelf ben ik ook op zoek naar een jurk, en het wordt waarschijnlijk ook Linea Rafaelli. Maar geen typische bruidsjurk voor mij, hoe mooi ze ook kunnen zijn, ik voel me er niet goed in. Ben nogal een bleekscheetje waar de zon geen vat op heeft (en al die andere producten, daar wil ik niks van weten). Heb vorige week een prachtig suitekleed van L.R. aangehad. Heel donker bordeau met zelfs een zwarte schijn. Klinkt vreemd als bruidsjurk, maar denk toch dat 'em dat gaat worden. Ga morgen en zaterdag nog in een andere winkel kijken en beslis daarna.
Vind het allemaal heerlijk spannend. Eindelijk nog eens plezante stress. Ik geniet enorm van de voorbereidingen aan onze bruiloft (05/04/08)!
Sabine
|
|
A.
1-1-2020
|
23-9-2007 21:24:19
bedankt voor de reacties, ben blij dat ik het toch ergens kwijt kan. Ben iemand die nogal moeilijk kan zwijgen en altijd alles wil delen met iedereen.
Ik verlang al tot de dag dat ik die bruidsjurk kan aandoen.
@Sabine,
Ik was ook niet zo mooi in die typische trouwjurken, en deze ging mij het best. Toch niet helemaal typisch een bruidsjurk en ik kan nadien het bovenstukje met nog iets anders combineren wat ik opzich wel tof vond.
groetjes
A.
|
|
sun
16-8-2008
|
1-10-2007 12:58:54
Ik ga volgende week kijken voor mijn bruidskleedje, wat ik me nu afvraag is het volgende, hoe werkt dat als je je wow-kleedje hebt gevonden, want er moeten meestal nog retouches aangedaan worden op maat, betaal je het kleedje ineens en het wordt daar gehouden tot voor je trouw voor de laatste retouches, of wordt er een voorschot betaald en de rest als je het kleedje gaat afhalen? Kwestie van te weten of ik genoeg cash geld moet meepakken want zo een groot bedrag gaat zeker niet met bancontact he?
Groetjes!!
|
|
sun
16-8-2008
|
1-10-2007 13:03:07
Oh ja is een heel mooi kleedje!! Zou ik mogen vragen hoeveel het kostte? want ben aant twijfelen tussen een Vankets en linea..
Alvast heel erg bedankt!
|
|
A.
1-1-2020
|
1-10-2007 13:39:03
@ sun,
mijn kleedje kost 1250 (retouches in begrepen/40euro - en de stola heb ik niet genomen/88 minder betaald. Ik ben naar Prima donna in Deerlijk geweest. Moet zeggen dat de kleedjes van Linea heel goed meevallen (toch binnen het budget_ 1500euro_ dat we voorop stelden) We moesten een voorschot van 500 euro betalen: konden kiezen hoe: cash, bankcontact of via overschrijving.)Mama had geen geld genoeg mee (waren er eigenlijk niet opvoorzien_ we gingen gewoon eens kijken en hebben toen onmiddellijk beslist) Het was geen probleem om het later binnen te brengen. Normaal gezien is het geen probleem om met je kaart grote bedragen te betalen. Nu gaan ze het kleedje bestellen, en de rest moet pas betaald worden als je je kleedje meekrijgt na je laaste pas. Mijn eerste pas is zo'n zes weken voor mijn huwelijk en zij bellen je op om een afspraak te maken. Nog wat geduld oefenen, ik verlang al.
Groetjes
|
|
sun
16-8-2008
|
1-10-2007 15:45:07
bedankt voor al je info!! En nog heel veel succes met je droomhuwelijk!
Groetjes,
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|