Terug naar overzicht
Goeiedag Tina.Ik heb reeds verschillende feesten gedraaid in hof ter Meyghem en het was er steeds in orde kwa diner en bediening.Ook in de zomer was het binnen aangenaam van temperatuur en sfeer.Groeten van djchrisvb@skynet.be
Hoi,Heb mijn feest (nu 3 weken geleden) daar ook gedaan: SUPER Tina, de inrichting, de versiering, de bediening, de gastvrijheid... ontvangst, alles was DIK in orde. We hebben ook veel complimenten daarover gekregen, dus dat zegt al genoeg eh ;-)Greetz
Hoi,Zowel m'n eigen zus als m'n schoonbroer hebben hun feest daar gegeven (gezien we van de streek zijn). Het was inderdaad dik in orde! De receptie was 1 keer buiten, en dat was wel beter. Bij m'n zus was de receptie in de veranda, en dat was wel krap en warm! Het eten en bediening en zo was altijd heel goed!Veel succes!Dorien (09/08/08)
Dag Tina,Wel leuk om al die reacties te lezen. Wij hebben deze feestzaal reeds vastgelegd voor onze trouw, in september 2008. De ontvangst was heel dik in orde, zeer gastrij moet ik zeggen. Het kader sprak mij ook enorm aan. Veel succes alvast!Sarah