Terug naar overzicht
Hey,Ik heb mijn kleed gekocht bij Linx in Leuven en ik heb € 46 betaald voor de retouches; bij mij was er best wel wat werk aan.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Merci Kirsten! Het zijn dezelfde eigenaars dus kan ik gerust zijn hopelijk.Was voor de rest alles meegevallen bij u?Groetjes
Silvy, ik heb een zeer goede service gehad en mijn kleedje was tiptop in orde. Ik was dus een tevreden klant!
Hey,Ik heb mijn kleding ook in Hasselt gekocht en ik was er ook heel tevreden over. Ben ook een tevreden klant. Voor de retouches heb ik ook geen € 50 betaald. Er was heel wat werk aan.Geen zorgen maken en genieten.Groetjes
Bedankt voor julie reacties Kirsten en Kelly! Jullie hebben mij toch kunnen geruststellen want nog eens 200 euro extra zou toch wel heel veel zijn!Vele groetjes,Silvy
Hoi Silvy,'k Heb 25 euro betaald in Hasselt. Was voor inkorten rok en innemen topje.Ze zeggen het wel niet wanneer je je kleed koopt dus vraag er zeker naar.GroetjesKristel
Wij hebben er het kostuum van mijn man gekocht en hebben niets moeten betalen voor de retouches. Ze moeten uiteindelijk toch de broeklengte, mouwlengte op maat maken en de gilet moest iets smaller. Ook aan de das moest er nog genaaid worden. Ik had verwacht dat we er iets voor zouden moeten betalen, maar niet dus! Zoveel te beter!