Terug naar overzicht
Een ceremoniemeester zorgt voor de organisatie van je huwelijksdag, hij zorgt ervoor dat die dag alles van een leien dakje loopt en dat noch het bruidskoppel noch de familie en vrienden zich over iets moeten zorgen maken.Vanavond hebben wij onze eerste afspraak met ceremoniemeester Patrick uit Brugge.Groetjes,Sylvie
Hallo,wij hebben Steven Chys genomen en zijn heel tevreden over hem. Hij heeft alles goed geregeld die dag en stelde ons ook erg op ons gemak en hij is ook erg sympathiek en niet stijf. Bij ons is hij twee maal op voorhand gekomen om uitleg te geven en dingen samen door te nemen, samenstelling suite, hoe je je entree wil,...De dag zelf heeft hij de suite en mijn man begeleid naar mij thuis, heeft hij de suite gebriefd, kerk gaan controleren, dingen daar al gaan afzetten, bij de dienst aanwijzingen geven, cadeau's aangenomen en ingeladen,uur in de gaten houden,...Wij zijn heel blij dat we een ceremoniemeester hadden want wij hebben daardoor ten volle kunnen genieten van onze dag. Hij heeft een website www.ceremonie-chys.be . Groetjes,Isabel
Heel erg bedankt voor de info Isabel!
Wie ik je zeker kan aanraden is Natalie Dumarey (www.nataliedumarey.be ). Als muzikant werk ik zeer regelmatig samen met Natalie en ik ben wel te vinden voor haar aanpak. Er hangt altijd wel een ontspannen, leuke sfeer als zij bij de organisatie betrokken is.Wel een aanrader als je het mij vraagt...Groeten,Tom