Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel

18-10-2007 9:33:30
Dag bruidjes,

Als eeuwige twijfelaar, ben ik ook nu aan het twijfelen geslagen. Dit week-end ben ik mijn trouwjurk gaan kopen samen met mijn mama en zus. Ze waren het er allebei meteen over eens dat dat de jurk was en ook ik vond het kleed me mooi staan. Dus alles werd geregeld. Maar nu slaat de paniek toe, want mijn oorspronkelijk idee was een volledig andere stijl. Heb ik er dan wel goed aan gedaan? Ik had normaal dit week-end nog een afspraak in een andere winkel, zou ik hier nog gaan kijken of maak ik het mezelf alleen maar moeilijker? Een twijfelend bruidje

T

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 525

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik18-10-2007 10:50:19

Hi T,

ik ken jouw gevoel want ik heb het zelf. Ik had ook n bepaalde stijl voor n kleedje in gedachten en het is ook iets anders geworden waardoor ik sinds mijn keuze ook al veel heb getwijfeld.
Je kan n bepaalde stijl mooi vinden op papier maar eens je het past, kan je er niet mee staan. Met iets dat je minder aanspreekt, kan je wel daarentegen beter staan.
Probeer het gevoel dat je had toen je je kleedje paste, terug boven te halen.

Grtjes

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik18-10-2007 13:01:05

Dag T.,
Ik begrijp je volledig. Enkele weken terug ben ik samen met mijn mama een 1ste keer gaan passen en het was meteen raak. Het derde kleedje dat ik aanhad heb ik meteen gekocht.
Het was iets totaal anders dan wat ik verwacht had waardoor ik inmiddels enkele slapeloze nachten achter de rug heb.
Ik had er ook totaal niet aan gedacht een foto of zo te nemen van het kleed waardoor ik nog meer in de war was. (het is immers wachten tot april voor de volgende pasbeurt)
Twijfelen is volgens mij normaal, maar het belangrijkste is hoe jij je voelde in deze jurk.
Misschien toch wel proberen te vermijden dat je nog naar andere kleedjes gaat zien de komende weken / maanden... (dat zei mijn ma toch meteen nadat ik de jurk gekocht had)
Véél succes!

Isabel
5-9-2008
 Meld misbruik18-10-2007 16:43:59

Hoi,

ook hier een twijfelaar! Ik heb enkele weken geleden hetzelfde bericht op dit forum gepost. Aan de vele reacties te zien is dit normaal dat je wat tijwfelt. Mij hebben ze ook aangeraden om niet te veel naar andere websites/winkels/... met trouwjurken te gaan kijken.
Ik heb op internet een foto gezocht van mijn jurk (want ik was ook vergeten om mijn kodak mee te nemen, zodat ik ook geen foto van het kleed had). Deze foto van internet heb ik afgeprint en als ik twijfel, dan kijk ik naar die foto en dan is de twijfel weg.
Succes ermee!

Céline

Meld misbruik18-10-2007 18:01:35

Hallo,

Ik heb hier ook zo'n bericht gepost vorige week! Ook wel leuk om te horen dat ik niet allen ben die zo twijfel. Het ergste is nu nog dat ik slecht commentaar hoor over de winkel waar ik het gekocht heb. Voel me voor de moment echt slecht. Ik denk dat ik nog eens ga gaan om te een foto te nemen ervan. dan kan ik daar ook af en toe naar kijken.
Maar ik zou zeker ook niet meer naar die andere winkel gaan want als je dan iets vindt dat je mooier vindt is het niet zo leuk, dus niet doen denk ik!

good luck

Céline

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik19-10-2007 10:05:21

Hoi,

Je moet daar echt niet mee inzitten.
Als je bij dat kleedje het perfecte gevoel had, zal het dat kleedje zijn!!
Ikzelf heb 4 winkels bezocht. En er veel kleedjes gepast.
Uiteindelijk is het het laatste kleedje in de laatste winkel geworden! Had ik dat kleedje als eerste aangetrokken in de eerste winkel, had ik dat ook gekozen. (Maar ze hadden het nergens anders..)
Bij je kleedje moet je een goed gevoel hebben!
Wees gerust, als je het binnen enkele maanden terug zal aan hebben, zal je een stralend gevoel hebben!!

Veel succes,
en nog een mooie voorbereidingsperiode

Lieselot

T

Meld misbruik19-10-2007 18:53:20

hey,

bedankt voor jullie berichtjes. Ik ben al wat gerustgesteld dat ik niet de enige ben die zich zo voelt. Aan jullie allemaal nog een fijne voorbereidingstijd

groetjes

Annelies
20-7-2008
 Meld misbruik20-10-2007 19:17:56

Hoi,

Donderdag heb ik mijn kleedje gekocht... de twijfel begint nu ook toe te slaan... Maar ik hou me vast aan het feit dat ik een anderhalf uur voor de spiegel heb gestaan met dit kleed aan... ik voelde me super en wou er constant naar kijken..

Grtz,

ps: ik vind het vooral moeilijk om te zwijgen en eventueel iemand anders zijn mening te vragen... schrik voor de reacties

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik20-10-2007 22:32:12

Hallo twijfelaartjes,
Ik had dat ook hoor, ik had me voorgenomen dat ik een jurk zou nemen met bustier (heb ik heel mijn leven al gezegd) en het is toch een met haltertop geworden. De moment dat ik in mijn auto zat richting "thuis" sloeg de twijfel al toe. Ik begon al te zagen tegen mijn ma om terug te rijden en alles te cancelen. Maar mijn ma zij "je kan er toch maar één dragen die dag" er zijn er nog zoooooo veel maar hier sta je echt het mooiste mee. Meiden denk eraan, je kan er maar 1 dragen die dag.

Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik24-10-2007 16:18:30

Piep,

Ook ik heb mijn kleedje al gekocht, en ik kan het mij niet helemaal meer voorstellen!! Heb ook zo een spijt dat ik geen foto heb, en nergens in folder kan vinden dus kijk ik ook niet veel meer naar andere jurken dat ik niet zou kunnen twijfelen!! Heb mijn jurk bij Mia Monta gekocht op de opendeurdag en moet ook nog wachten tot 26 april amai zo laaaaaaaaaaang!! haha

Groetjes Sarah
sarah.moreels1@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info