Terug naar overzicht
ohnee! wat een verhaal! maar inderdaad je mag de moed niet opgeven! In welke omgeving zoeken jullie eeen zaal zonder catering?andes mail je me maar es: sdescheemaecker@hotmail.com
Heyla,Inderdaad geen leuk verhaal om te horen! In welke regio ben je op zoek naar een zaal? Wij hebben namelijk ons feest gegeven in zaal De Jager in Sint-Eloois-Vijve. Er zijn twee feestzalen: een grote (200 man) en een kleinere met tuin (100 man). Wij hebben de grote zaal gekozen, en t was echt een prachtige zaal!!Als je meer info wilt: mail me maar of laat een berichtje na in ons gastenboek of zo;).Groetjes,lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hallowij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt.alleen hadden wij onze zaal al geboekt maar hadden ze ineens een kleine zaal voor ons geboekt en de grote zaal was toen wij achter de fout kwamen ook al bezet. Nu ben ik eens serieus kwaad geworden en hebben ze het toch nog opgelost.ons feest is gewoon een weekje later.
In ieder geval nog heel veel succes met jullie zoektocht.Ik kan jullie jammer genoeg niet helpen want wij zijn van Limburg