Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tegenslag nummer 1

19-10-2007 14:08:29
Lieve medebruidjes,
Tegenslag nummer 1 is een feit.
Wij trouwen volgend jaar in juli en in augustus dit jaar hadden we een optie genomen op een zaal zonder traiteur. Toen we er waren om de zaal te bezichtigen hebben we uitdrukkelijk vermeld dat we de optie niet konden bevestigen vooraleer het stadhuis vaststond. (Zij zouden ten vroegste begin oktober hun agenda voor volgend jaar hebben). Dit was geen probleem ze zouden de optie houden tot oktober.
Nu ik eindelijk het stadhuis heb kunnen vastleggen, bel ik naar de zaal om onze optie vast te leggen. Daar vermelden ze me doodleuk dat de zaal al door een ander koppel geboekt was !!!!!
Blijkbaar was er een koppel na ons gekomen die de zaal wilde en hebben ze ons proberen opbellen begin september en iets ingesproken op onze mailbox. Dit bericht hebben wij nooit ontvangen. Doordat wij niet reageerden gingen ze ervan uit dat wij niet meer geïnteresseerd waren. Na één enkel telefoontje. Hoogst waarschijnlijk naar een verkeerd nummer. Hoe dit kon gebeuren weet niemand. Zelfs in mijn lijst gemiste oproepen op mijn gsm staat er niks van die periode. Dus hier staan we dan, terug naar af en onze zoektocht kan herbeginnen.
Het was de eerste keer al niet simpel om een betaalbare zaal zonder traiteur te vinden in West-Vlaanderen, maar ik wil de moed niet opgeven. Maar alle hulp is welkom.
Ik wil niet rancuneus zijn tegenover de zaalverantwoordelijke, een misverstand zit in een klein hoekje en troost mij met de gedachte dat misschien iemand van jullie nu gelukkig is met onze zaal.
Dit verhaal zwier ik op het forum omdat ik niet wil dat iemand van jullie dezelfde ontgoocheling moet doorstaan. Dus daarom, maak hele goede afspraken bij een optie en controleer 100 keer het telefoonnummer dat je doorgeeft aan de zaalverantwoordelijke, of ze het wel juist opschrijven.
Groetjes van een bruidje die een punthoofd heeft van het net af te speuren op zoek naar een zaal.
Saar
19/07/2008

Saar
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 868

Stefanie

Meld misbruik19-10-2007 16:53:19

ohnee! wat een verhaal! maar inderdaad je mag de moed niet opgeven! In welke omgeving zoeken jullie eeen zaal zonder catering?

andes mail je me maar es: sdescheemaecker@hotmail.com

lien
23-2-2007
 Meld misbruik19-10-2007 18:10:32

Heyla,

Inderdaad geen leuk verhaal om te horen! In welke regio ben je op zoek naar een zaal? Wij hebben namelijk ons feest gegeven in zaal De Jager in Sint-Eloois-Vijve. Er zijn twee feestzalen: een grote (200 man) en een kleinere met tuin (100 man). Wij hebben de grote zaal gekozen, en t was echt een prachtige zaal!!

Als je meer info wilt: mail me maar of laat een berichtje na in ons gastenboek of zo;).

Groetjes,
lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik22-10-2007 13:55:12

Hallo

wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt.
alleen hadden wij onze zaal al geboekt maar hadden ze ineens een kleine zaal voor ons geboekt en de grote zaal was toen wij achter de fout kwamen ook al bezet. Nu ben ik eens serieus kwaad geworden en hebben ze het toch nog opgelost.ons feest is gewoon een weekje later.

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik22-10-2007 13:59:25

In ieder geval nog heel veel succes met jullie zoektocht.
Ik kan jullie jammer genoeg niet helpen want wij zijn van Limburg

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info