Terug naar overzicht
Beste Dorina,Mijn kleed wordt ook gemaakt door een naaister. Ze heet Isabelle Stepman en heeft een winkel in de Dampoortstraat in Gent. Het is een zeer vriendelijke dame die perfect aanvoelt wat je wil. Ik heb ondertussen een eerste pasbeurt achter de rug en mijn kleed was helemaal zoals ik het wilde. Groetjes,Laurence
@ LaurenceIs Isabelle dan ook goedkoper dan een trouwkleed gewoon kopen? Mag ik vragen hoeveel jouw trouwkleed dan gekost heeft? Ga je dan naar Isabelle met een foto of zo? Alvast bedankt.
Hey Dorina,Ik weet niet vanwaar je bent, maar in Turnhout is er een winkel, Donna Costura ( in de Herentalsstraat ).Hier wordt je kleed op maat gemaakt, volledig naar je eigen wensen.Ze hebben er een aantal modellen om te passen of je kan ook foto's van je droomkleed meenemen.Prijs - kwaliteit is dit zeker aan te raden en ze zijn ook heel klantvriendelijk.Groetjes,Kelly
Ik ben naar Anastasi geweest in Nederland. Wel even rijden, maar moest maar twee keer gaan (2de keer kleed mee naar huis) en maakte er dan een daguitstap van. Ze is ook een stuk goedkoper. Ga maar eens op de website kijken (www.anastasi.nl )Vix