Terug naar overzicht
ik trouw ook die dag. de belangrijkste dingen zijn al geregeld, maar we zijn dan ook al een jaar verloofd. feestzaal, videograaf,fotograaf,kerk en stadhuis, dj en mijn trouwkleed zijn de dingen die we al geregeld hebben. ik moet wel zeggen dat we er snel bijzijn. veel succes nog met jullie voorbereidingen! nathalie
wij trouwen de week ervoor, op 6 september.volgende dingen zijn al in ordeauto's (www.rent-a-classic.be )feestzaal (www.jachthoorn-kontich.be )dj (www.djhans.be )kleed (www.marylise.be )fotograaf (www.gerthuygaerts.com )ceremoniemeester (www.elisse.be )kerk (sint lambertuskerk van gestel (berlaar)gemeentehuisbruidskindjes en getuige zijn gekozen kleedjes van de bruidskindjes gaan we in het voorjaar in de communiecollecties kiezensucces!
Dag Sofie,ik trouw ook op 13-09-2008. Ik heb eigenlijk nog niet veel gedaan. Ik heb het stadhuis en kerk vastgelegd en ook onze feestzaal hebben we gekozen.Ik ben nu op zoek naar een fotograaf, dan ga ik eens kijken voor de uitnodigingen en binnekort ga ik kijken voor mijn trouwkleed.Hoe zit het met jouw voorbereidingen? En van welk regio ben je?GroetjesLisa
Bedankt voor de reacties.Wij zijn ook al bijna een jaar verloofd. Onze zaal, ceremoniemeester, vervoer, kerk en wet liggen al vast. Deze week contacteer ik de zangeres. Onze getuigen hebben we al gevraagd en de bruidskindjes worden bij ons ook gekleed op basis van de communiecollectie hoewel ze allemaal nog heel klein zijn maar jah ...11 november ga ik naar een modeshow in Oostende. Maar ik ben van plan om mijn bruidsjurk te kopen bij modehuis Conny in Aalter.Mijn belangrijkste taak voor het ogenblik is diëten, ik zou graag nog enkele kilo's afvallen.@ Lisa: ik ben van regio West-Vl Oost-VL. Wij trouwen voor de wet in Eeklo en voor de kerk in Oedelem...Van welke regio ben jij???Groetjes aan iedereen
Heykes,Wij trouwen twee weekjes later, nl. op 27/09/08. Bij ons ligt de feestzaal, dj, fotograaf, ceremoniemeester, kerk en ceremoniewagens al vast.Groetjes,SylviePS: K ga ook naar de modeshow in Oostende zondag;)
Hey,ik ben van Kortrijk.Groetjes Lisa