Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw 13/09/2008

4-11-2007 21:17:06
Hallo iedereen,

Zijn er nog mensen die trouwen op 13/09. Allé ja wij trouwen op 12/09 voor de wet en op 13/09 voor de kerk. Hoe zit het met de voorbereidingen??

Vele groetjes

Sofie
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 336

nathalie
13-9-2008
 Meld misbruik5-11-2007 9:48:39

ik trouw ook die dag. de belangrijkste dingen zijn al geregeld, maar we zijn dan ook al een jaar verloofd. feestzaal, videograaf,fotograaf,kerk en stadhuis, dj en mijn trouwkleed zijn de dingen die we al geregeld hebben. ik moet wel zeggen dat we er snel bijzijn. veel succes nog met jullie voorbereidingen! nathalie

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik5-11-2007 10:08:20

wij trouwen de week ervoor, op 6 september.
volgende dingen zijn al in orde
auto's (www.rent-a-classic.be )
feestzaal (www.jachthoorn-kontich.be )
dj (www.djhans.be )
kleed (www.marylise.be )
fotograaf (www.gerthuygaerts.com )
ceremoniemeester (www.elisse.be )
kerk (sint lambertuskerk van gestel (berlaar)
gemeentehuis
bruidskindjes en getuige zijn gekozen kleedjes van de bruidskindjes gaan we in het voorjaar in de communiecollecties kiezen

succes!

Lisa
13-9-2008
 Meld misbruik5-11-2007 12:53:34

Dag Sofie,

ik trouw ook op 13-09-2008. Ik heb eigenlijk nog niet veel gedaan. Ik heb het stadhuis en kerk vastgelegd en ook onze feestzaal hebben we gekozen.
Ik ben nu op zoek naar een fotograaf, dan ga ik eens kijken voor de uitnodigingen en binnekort ga ik kijken voor mijn trouwkleed.
Hoe zit het met jouw voorbereidingen? En van welk regio ben je?

Groetjes
Lisa

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik5-11-2007 17:35:20

Bedankt voor de reacties.

Wij zijn ook al bijna een jaar verloofd. Onze zaal, ceremoniemeester, vervoer, kerk en wet liggen al vast. Deze week contacteer ik de zangeres. Onze getuigen hebben we al gevraagd en de bruidskindjes worden bij ons ook gekleed op basis van de communiecollectie hoewel ze allemaal nog heel klein zijn maar jah ...

11 november ga ik naar een modeshow in Oostende. Maar ik ben van plan om mijn bruidsjurk te kopen bij modehuis Conny in Aalter.

Mijn belangrijkste taak voor het ogenblik is diëten, ik zou graag nog enkele kilo's afvallen.

@ Lisa: ik ben van regio West-Vl Oost-VL. Wij trouwen voor de wet in Eeklo en voor de kerk in Oedelem...

Van welke regio ben jij???
Groetjes aan iedereen

Sylvie

Meld misbruik6-11-2007 16:57:23

Heykes,

Wij trouwen twee weekjes later, nl. op 27/09/08. Bij ons ligt de feestzaal, dj, fotograaf, ceremoniemeester, kerk en ceremoniewagens al vast.

Groetjes,

Sylvie

PS: K ga ook naar de modeshow in Oostende
zondag;)

Lisa
13-9-2008
 Meld misbruik7-11-2007 19:04:33

Hey,

ik ben van Kortrijk.

Groetjes Lisa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...