Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Je hebt een goede smaak! Ik ben ook gevallen voor een Ian Stuart (Baroque). De mijne kostte met hoepelrok rond de 2400 euro. De andere Ian Stuarts liggen in dezelfde prijsklasse (2200 à 2500 euro gemiddeld).Veel plezier met het passen! Je zult je als een echte prinses wanen in die Ian Stuarts!Sofie
Ik ben ook gaan passen en idd de trouwkledij van Ian stuart is iets heel speciaals. Prijsklasse die ik aangehad heb liep van 2400 tot zelfs 4000 euroElke
Hey Sofie,Je hebt idd een héél goede smaak! ;-)Ik heb ook een kleed van Ian Stuart gekozen, nl "Georgia" en dit kleed kostte 2650€.Ik weet dat dit veel geld is, maar als dit je droomjurk is dan ga je er best voor!Nog veel succes in je zoektocht naar je droomjurk.Tamara & Alessandro
curacoa was 2100 eurosucces met passen!
Hallo!Ik heb ook een kleedje van Ian Stuart gekozen enkele weken geleden! (Had dat ook op voorhand gedacht dat het eentje van ian stuart ging worden..!) Weet je, die kleedjes hebben toch echt iets speciaals hoor! Ze zijn niet te beschrijven mooi!Ik heb gekozen voor het kleedje Sancerre. Het kostte 2500 euo. Het kleedje Arabesque was 3095 euro en was mijn tweede keuze.. De kleedjes van Ian Stuart kosten tussen de 2200 en de +- 7000 (!!!) euro. Dat vertelde de mevrouw van de winkel mij..Veel succes bij het passen!Lieselot
Hey Liselot!De max! Ik ben ook weg van sancerre! Had La Fayette ook gepast (vond'k vooraan geweldig met die parels, maar achteraan te drukke bloemen)! Denk dat het sancerre zal worden ... klassejurk! Succes ermee!
hey lieselot welke winkel was het?
Ik weet niet of het al te laat is maar ik verkoop mijn jurk van ian stuart, model georgia met bijpassende stola! de aankoopprijs was 2500€ en voor ong de helft van de prijs kan het van jou zijn!! (kunnen we nog over onderhandelen hoor!)
Voor meer info mag je mij altijd mailen:stephanie_leyssens@hotmail.com