Nu Online
Momenteel zijn er 511 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Sarah, Tamara, Elke en Sofie (ian stuart)

12-11-2007 19:55:46
Hallo,

Bedankt voor de reacties. Echt jong, ik ben gisteren naar een modeshow geweest en ik was al weg van zijn creaties en in het echt zijn ze dan nog eens zoveel mooier...

Ik heb er gewoon niet van geslapen. Tja, ik ga eens passen om te zien of zijn creaties me wel staan. Ik zit namelijk met het probleem dat ik geen pannenlat ben maar goed gebouwd, vandaar mijn schrik...
En mijn slapeloze nachten dus ...

Ik ga blij zijn als ik kan gaan passen want ik heb echt schrik dat ik mijn droom ga moeten opgeven. Het is echt mijn droom om in een creatie van hem mijn ja-woord te kunnen geven ...

Ik ben enorm zenuwachtig.

Bedankt voor het lezen ...
Groetjes Sofie

Sofie
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 627

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik12-11-2007 20:09:25

Hallo Sofie,

Geen schrik hebben! De Ian Stuarts bestaan ook in alle soorten maten. En... ik heb goed nieuws: in een Ian Stuart kun je veel wegsteken hoor! Ze zijn zo gemaakt dat ze echt alle mogelijke onvolmaaktheden wegstoppen... Ik zat er ook ongelooflijk mee in dat ik er niet mee zou staan. Maar echt, eens je er eentje aan hebt, zul je hem niet meer willen uittrekken!

Hou ons op de hoogte hé! Veel succes!

Sofie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-11-2007 20:36:58

hela...
Ik ben mijn kleed gaan kiezen toen mijn zoontje 5 maanden was. (lees: blubberbuik)
Awel, je zag er NIKS van! Zoals mijn schoonzusje het zo mooi zegt 'het werkt uw onvolmaaktheden weg..'
Je moet het wel echt aanzien hoor. Want ik wou eerst in een broek trouwen. Mijn schoonzusje wou met toch heel graag eens in een kleed zien. Dus ik had die ian stuart wel gezien, maar ja, dat was dus niet wat ik eigenlijk zocht.
Achteraf gezien vind ik het wel jammer dat ik direct gekozen heb. Een normale bruid denkt na, maar ik dus niet!!
Want op het internet staan er die ik mooier vind. Zal direct eens kijken en het je laten weten

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-11-2007 20:40:53

arabesque is mijn favoriet (zou ik echt jaloers zijn), portofino, toulouse

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik13-11-2007 9:03:38

ik heb ook een kleedje van Ian stuart. De cinnamon. wat vinden jullie daarvan? Ik vond het in elk geval meteen raak toen ik ze aanhad. En Sofie, je moet geen schrik hebben hoor. ik ben 1,82m en heb maatje 44. Het kleedje slankt schitterend af. echt waar! DOEN! zou ik zeggen :o)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-11-2007 11:19:04

cinnamon is ook mooi!
ik vind er maar 1 lelijke op de site staan, zoiets heel raar, weet niet direct de naam
wat vind je van curacoa???
op de nieuwe site zie je niet veel en op de andere foto zie je het beter, maar dat model is er niet zo geweldig mee...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-11-2007 11:27:43

hera is dat... sorry moest iemand dit hebben!!!

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik13-11-2007 12:22:29

Hey Sofie

de kleedjes zijn inderdaad prachtig.

Mijn huwelijksdag is alweer 59 dagen voorbij. Ik had de Frangipani, is op de nieuwe site niet zo mooi, op de oude wel...

Als je zin hebt in een paar fotokes, hier onze fotopagina: http://foto.telenet.be/debacker-vandam

Groetjes en succes

Sarah
15*09*07

elke
15-5-2010
 Meld misbruik13-11-2007 12:54:22

Hey,

Ik heb al 2 bruidswinkels gedaan en kom telkens terug bij 'sancerre' ... ondanks ik hem op de site niet echt waauw vond en op de kapstok in de winkel ook niet. Conclusie: zoveel mogelijk passen!

binnenkort ga ik terug ... en zal wel bij sancerre blijven!

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik13-11-2007 17:30:34

Sarah,

Je ziet er gewoon prachtig uit!!!! Zo mooi da ge was, heb naar heel uw reportage gekeken en schoon kleed!!! Gewoonweg de max. En zoveel volk aan de kerk, t was waarschijnlijk wel een schitterende dag. En natuurlijk vind ik het de max da ge die datum zijt getrouwd want da is mijn verjaardag haha!!!!

Ik heb mijn datum vervroegd en ga dondernamiddag eens passen.

Mag ik u nog eens vragen hoeveel ze gekost heeft de jurk???

Anders mag je me ook altijd mailen.
Claeyskurt@telenet.be

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik13-11-2007 17:36:30

karolien

Kan ik ergens de oude collectie zien, ik vind uw kleed niet terug???

Groetjes

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik13-11-2007 17:37:02

Karolien

"oud" is niet het juiste woord natuurlijk, de collectie van 2006.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info