TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandra
22-9-2007
|
15-11-2007 17:43:58
vind ook alle jurken van ian stuart prachtig! heb eens een kijkje genomen op de site maar kan de roma niet terugvinden, waar staat hij precies? ben wel nieuwsgierig :-)
|
|
Beth
12-7-2008
|
15-11-2007 18:02:26
Hoi Sofie, Wanneer trouw jij? Wanneer is jou kleedje dan klaar en kan je voor de eerste keer gaan passen? Een twijfelbruidje over Ian Stuart
|
|
Sofie
13-9-2008
|
15-11-2007 19:10:07
Sandra,
Hij staat niet op de site van ian stuart... Dit kleed is van de vorige collectie maar wordt volgend jaar ook nog verkocht.
Ga eens naar www.bellssimaweddings.co.uk daar staat hij op.
En in t echt is hij nog tien keer mooier. Ik had oorspronkelijk drie andere jurken van hem in gedachten maar het is een compleet andere geworden dus... Mega mooi afgewerkt, mooi kleur, die parelkes maar die zie je niet goed op de foto en een prachtige sleep tja anders zou ik hem niet kiezen hé hihi... Ze zijn nog zoveel mooier dan op de foto zijn creaties... Gewoon doen en eens gaan kijken, ik was ook allang nieuwsgierig naar zijn collectie. En voilà...
Ben zo gelukkig en mag da tegen mijne vriend niet zeggen hé. Echt moeilijk. Mijn mama is er ook weg van ... Dus gewoon doen zeg ik...
Een keer je in zijn kleren zit voel je je een echte prinses...
Hopelijk vind je ze mooi.
Groetjes...
|
|
Sofie
13-9-2008
|
15-11-2007 19:15:47
Beth,
Tja ik twijfelde ook, t zit zo ik ben mollig en ik vond het echt niet evident om een kleed te zoeken. Nuja Ian Stuart droomde ik gewoonweg van...
Vandaag ging ik eigenlijk eens passen om te zien of zijn modellen me wel stonden wegens mijn postuur ...
En ik moet eerlijk zijn heb jurken van verschillende merken aangehad, maar die van ian stuart vond ik de mooiste en echt mijn lichaam komt volledig tot zijn recht, wilde ze niet meer uit doen ...
Ik trouw op 13/09/08 en moet tegen eind december besteld zijn. Ik ga rond 20dec terug om er nog eens in te springen en dan te meten hé ...
Ik weet, het is lang van op het voorhand... Maar ik heb het er echt voor over... Ik voel me zo gelukkig.
Ga gewoon vrijblijvend passen jong... Je ziet dan nog wat je doet...
De eerste keer zal ik kunnen gaan passen in juni. Daar ben ik blij om want als da zo op de laatste stek allemaal moet ga ik me toch maar zenuwachtig maken...
Veel succes, niet twijfelen...
Laat je iets weten wat het uiteindelijk wordt???
Groetjes
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
15-11-2007 19:34:26
Hallo!
Ik ken dat fantastisch gevoel! Ikzelf heb enkele weken geleden ook een kleedje van Ian Stuart gekozen, Sancerre. Ik droom er nog altijd van. 't is Echt prachtig! 26 maart mag ik terug gaan passen. Mijn maten zijn reeds genomen. Ben benieuwd!
Jouw kleedje is ook supermooi he zeg!!! Echt romantisch!
Nog veel succes! Lieselot 05.07.08
|
|
Beth
12-7-2008
|
15-11-2007 20:00:29
Hallo,
Ik heb de Sancerre en Allegria en Riviera aangehad. De andere jurken heb ik niet gezien. Het was de eerste keer dat ik ging passen en had meteen het gevoel dat ik in die stijl ( ruwe zijde, hoepelrok, combinatie tussen parels en borduurwerk) wil trouwen. Ik heb nog 2 andere jurken gepast (Pronovias en Marylise) en ik voelde me daar ook wel goed in, maar ik merkte duidelijk het verschil. Ik wil precies niet in de eerste winkel al kiezen omdat ik dan zou blijven twijfelen, wat als...misschien in een ander winkel een mooiere jurk... ken je het? Een ander belangrijk punt is dat mijn mama er op die dag niet bij kon zijn. Jammergenoeg bij de volgende winkel (le Chapeau) ook niet en ik hecht veel belang aan haar mening. Zeker wanneer ik, en het is toch veel geld, beslis om zo veel geld uit geven aan een kleed. Ik zit een beetje verveeld met de tijdsdruk nu, moest ik rustig kunnen kiezen en beslissen over Ian Stuart nadat ik nog andere winkels heb bezocht zou ik het niet zo moeilijk vinden, maar je zit met die 6 maanden... Het is nu half november, tegen dat mijn mama mee kan is het half december en wanneer we dan 6 maanden verder tellen is het half juni en ik trouw 12 juli. Moeten er dan nog retouches gebeuren enzo... Ik weet gewoon niet goed wat ik nu moet doen....
groetjes, Beth
|
|
evelyne
5-7-2008
|
15-11-2007 20:37:59
ik heb ook mijn droomkleed van ian stuart, SANCERRE. zijn er hier nog blijkbaar.. voel me er een echte prinses in... zalig gewoon!
jouw kleed is ook prachtig! je zal erin stralen...
good luck evelyne
|
|
Sofie
13-9-2008
|
15-11-2007 22:37:09
Beth,
Ik versta da ze, mijn mama is vandaag ook meegeweest.
Volg je hart. Is inderdaad moeilijk, maar eens je de klik hebt met een kleed dan zijt ge vertrokken hé...
Kost inderdaad redelijk wat geld, maar ja het is die droomjurk hé...
Succes
Laat iets weten hé
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-11-2007 7:56:44
@beth... bel eens naar cermo... zij adverteren dat ze alle jurken van ian stuart hebben, ze hebben ook veel kleedjes van linea enzo. Vraag hen gewoon wanneer je ECHT TEN LAATSTE kan bestellen. Ik geloof dus niet dat het niet sneller kan. Volgens mij wachten winkels tot ze vb 5 kleedjes kunnen bestellen. Dat is goedkoper naar transport toe, en krijgen ze meer korting etcetera
|
|
sandra
22-9-2007
|
16-11-2007 10:27:52
WAUW Sofie!! ik ben gaan kijken en ik vind je jurk ronduit PRACHTIG! heel erg mooi! je zal er geweldig uitzien op je dag! nu ben ik helemaal overtuigd van Ian Stuart!! groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|