TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
18-4-2008
|
19-11-2007 16:56:02
Hoi Saar, Wauw wat een lange maar wel mooie lijst. Ik zou zeggen, zet jullie beiden even neer, zet één voor één de liedjes op en het liedje waar jullie beiden kippenvel (of voor de brusselaars onder ons "kiekebisch" :-)) van krijgen : DAT IS HET NUMMER. Wij kiezen voor Nine Million Bicycles van Katie Melua. Ik had dat eerst een gehoord op de radio en vond het mooi, ik heb het toen gedownload, mijne vriend op ne stoel gezet en toen hij de tranen in zijn ogen kreeg wist ik dat dat dé dans moest worden. Succes met de zoektocht SOPHIE 18 04 2008
|
|
Joke
19-4-2008
|
19-11-2007 17:14:27
ik zou zo zeggen dat je wel een heel ruime muziek-keuze hebt! Er staan echt verschillende genres tussen... Maar ik sluit me aan bij Sophie: zoek dat liedje eruit waarvan je allebei voelt, dit zit goed! Alleen een kleine opmerking: I want you van Elvis Costello is heel erg mooi maar eigenlijk helemaal geen positief lied.... Succes met de zoektocht!
|
|
San
12-4-2008
|
19-11-2007 17:37:31
Beste Saar,
Ik weet al even dat als ik ooit zou trouwen onze openingsdans "You are" zou zijn maar de versie van Nathalia. Vorige week heb ik nog eens even de DVD opgezet van haar concert. Ik kan je verzekeren, ik heb massa's traantjes gelaten. Die tekst is zo pakkend en toepasselijk op ons dat ik niet langer moet nadenken. Er zit wel een klein stukje in dat er geen muziek te horen is (enkele seconden) maar ik ga vragen aan de DJ of hij dat kan knippen.
Veel succes met je zoektocht.
Sandra 12/04/2008
|
|
Lieve
1-9-2006
|
20-11-2007 8:32:43
Hey,
een openingsdans kiezen is zoiets moeilijk... Mijn man en ik hebben allebei een totaal verschillende smaak op dat vlak. Uiteindelijk hoorden we allebei op ongeveer hetzelfde moment 'Gorecki' van Lamb en we waren verkocht. De tekst is schitterend, enorm toepasselijk, en de melodie, daar krijgen we kippenvel van. We hebben wel danslessen gevolgd om erop te kunnen dansen, maar die dans zal ik nooit meer vergeten!
Groetjes, Lieve
|
|
Patricia
|
20-11-2007 10:28:10
Muziek kiezen en zeker voor de openingsdans is zo persoonlijk! Een ander kan daar zo moeilijk bij helpen. MAar je hebt nog heel veel tijd. Probeer de teksten te vinden en kijk of je bij één van de teksten beter voelt dan bij anderen, of denk eens na wat soort dans je wil doen en of er een bepaald liedje dan beter bij past. Wat vooral belangrijk is, is dat je je er beiden goed bij voelt.
Wij kozen voor iets dat niet zo gekend is in België: John Legend met So High. Ik had hem op één of ander awardprogramma zien (en horen) optreden en was verkocht van zijn stijl. Dan gezocht naar zijn muziek en in overleg met mn ventje gekozen voor dat nummer. Wij wilden oorspronkelijk (vooral ik) iets meer doen dan een gewone slow op onze openingsdans, maar het liedje is eigenlijk te traag om iets op te doen. Maar omdat we het liedje zo mooi vinden, hebben we er toch voor gekozen dit te houden.
Vele succes met je zoektocht!
|
|
Kristel
|
20-11-2007 10:35:30
Hoi Saar,
Je moet iets nemen waar je kippevel bij krijg, iets wat heel persoonlijk is voor jou en je toekomstige, niet gewoon een mooi liedje met een mooie tekst. November Rain, You are, Take my breath away,... OK wel mooie nummers maar echt als openingsdans? Rammstein? ben wel fan maar weer, als openingsdans? Zie je je binnen 10 jaar je kinderen laten luisteren naar een CD van Rammstein? :-)
Maar het is een heel persoonlijke keuze natuurlijk! Toen Parce que c'est toi uitkwam heb ik direct gezegd dat wordt mijn openingsdans. 10 jaar later is het dat natuurlijk niet geworden omdat het " onze" openingsdans moest zijn niet de mijne... We hebben uiteindelijk gekozen voor Chasing Cars van Snow Patrol, vonden we beide een kippevel nummer en was net uit toen mijn man me ten huwelijk heeft gevraagd. Als ik het liedje nu hoor krijg ik nog steeds kippevel en tranen in de ogen...
Je hebt nog tijd he, jullie vinden HET nummer wel!
Groetjes en succes met de zoektocht! Kristel
|
|
melissa
16-8-2008
|
20-11-2007 15:21:07
Hey saar
Ik heb ook lang getwijfeld enz ik wou knocking on heavens door en mijn vriend wou notting else mathers. het is dus metalica geworden mijn intrede liedje is een liedje van eros ramazotti. en in de kerk spelen ze ook nog axell red parce que sais toi. ik hoop je wat geholpen te hebben
groetjes
melissa
|
|
Marie
5-10-2008
|
21-11-2007 9:40:35
november rain gaat over een relatie die afgebroken is...dat zou ik nu toch niet nemen...Luister naar de tekst en kijk of hij bij jouw gevoel over jullie liefde past of niet...
|
|
Naomi
12-12-2008
|
21-11-2007 10:53:14
Ikzelf zou kiezen voor it is you van Dana Glover!! Echt mooi liedje! Of you are is ook prachtig! Succes! ps: zijn ook nog aan het zoeken ze maar mijn vriend wil echt iets dat van ons is.
|
|
melissa
20-9-2008
|
24-11-2007 21:25:45
Hey Onze openingsdans wordt I want to spend my lifetime loving you van Marc Anthony en Tina Arena. We vinden dit allebei een mooi nummer en toen we pas samen waren waren we er eens over bezig welk openingsnummer we zouden nemen als we ooit zouden trouwen en dit was het :)
|
|
melissa
20-9-2008
|
24-11-2007 21:25:53
Hey Onze openingsdans wordt I want to spend my lifetime loving you van Marc Anthony en Tina Arena. We vinden dit allebei een mooi nummer en toen we pas samen waren waren we er eens over bezig welk openingsnummer we zouden nemen als we ooit zouden trouwen en dit was het :)
|
|
Karen
13-9-2008
|
3-12-2007 12:12:28
Hey Saar!
Wij hebben ook problemen met het kiezen van de openingsdans, mijn vriend vindt alle liedjes die ik voorstel te melig of te traag. Ik zou wel van alle liedjes de teksten opzoeken en -als je die kan vinden- de achtergrond en de bedoeling van het liedje. Want er zijn liedjes die heel mooi klinken en eigenlijk niet zo bedoeld zijn. Zoals bijvoorbeeld November Rain, en volgens mij is 'The best is yet to come' ook niet zo positief ... En het allerbelangrijkste is dat jij en je vriend vinden dat jullie openingsdans perfect is! Nog veel succes!
Groetjes, Karen 13/09/2007
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|