Terug naar overzicht
wij gaan waarschijnlijk een clown laten komen. heb dat al gezien op kinderfeestjes en dat vinden kindjes wel leuk.zelf hebben we een springkastee, een kinderparadijs, speelhoek en clown.ik heb op internet ook ergens een meisje gezien die circusfeestjes doet, dat leek me super, maar ze was al bezet op onze datum.ze is zelf clown en leert de kindjes kunstjes
Hoi Lien,Ik heb iets meer dan een jaar geleden een verjaardagsfeestje georganiseerd met een fantastische goochelaar. Je moet er wel tegen kunnen dat er konijnen en duiven in je living zitten...Zijn vriendin/partner schilderde ook nog gezichtjes. Een fantastische ervaring. Ze spreken er nu nog van op school. Deze man heeft verschillende programma's. Zijn gegevens: Joachim de Munck, Romeinse stw 123, 1800 Vilvoorde tel 02/270.49.40, gsm 0477/940196
Ook al gedacht aan poppenkast?Sommige kindjes hebben het niet zo voor goochelaars, vooral als ze nog heel klein zijn.
heyWij hadden op ons trouwfeest (wel 's avonds) ook een animator laten komen voor de kindjes.Ze hadden spelletjes gespeeld, geknutseld en ze had hun gesminkt. Het was echt geslaagd!!!! De mensen praten er nu nog van dat het zo tof en kindvriendelijk was.Wij hadden party fun (uit Limburg)Gewoon doen, is heel tof!!!Groetjes, Els14/07/2007
hallo,ik weet niet van waar jullie zijn, maar ik ken iemand die heel goed is in ballonplooien (ook goochelen denk ik)en zijn vriendin is heel goed in het schminken van kindjes. Zij wonen in de buurt van Dendermonde. echt leuk! Zijn artiestennaam is Stany en als je zijn gegevens wilt, kan je altijd een mailtje sturen naar dorienculo@hotmail.com!Hij doet dit voor zijn plezier en is echt niet duur! groetjes!
wij hadden ook een grote groep kinderen op onze receptie, maar om dan iemand te gaan inhuren, dat kan dan weer een 'duur' grapje zijn. Daarom hebben wij volksspelen gehuurd, dat kostte echt niet veel (ik geloof dat dit iets van 2,5 per spel was) en ze hebben zich daar goed mee kunnen bezighouden. Bovendien kiezen ze dan ook zelf hoe lang ze spelen en wanneer en kunnen ze ook deel uitmaken van de receptie als ze dat liever hebben...GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be