Terug naar overzicht
Dag Lien,Wij hebben voorlopig nog niet beslist maar hebben wel voorkeur op iets wat ook aan jouw beschrijving kan beantwoordn. Ik heb ook wel lange vingers, maar ga niet de dikste nemen, maar wel met vijf diamantjes. Ik dacht/hoop dat die op ca 800 euro komt. Mijn aanstaande ;-) zou voor een iets smallere variant gaan, zonder steentjes, wat dus ook een stuk goedkoper zou moeten zijn.Ben eens benieuwd. We gaan in februari kijken, want we trouwen pas 16 augustus 2008.Groetjes,Sara
Succes meid... en ervaar ook hier het wauw-gevoel als je de ringen past... Je voelt het meteen als je de ring aanhebt die je de rest van je leven wil dragen.Geniet van het zoeken, passen en kiezen :-)Lien x
Ik geloof dat wij dezelfde trouwringen hebben dan Lien, tenminste ik toch... Ik heb een brede ring (niet de allerbreedtste) met daarin 5 diamantjes willekeurig gestrooid en alles is zeer ruw afgewerkt en mijn man heeft een iets minder brede versie (zonder de diamantjes natuurlijk). Wij zijn deze zomer getrouwd en ik vind onze ringen echt schitterend mooi. De reacties zijn uiteenlopend: sommige mensen vinden het geen echte trouwringen, anderen vinden net dat juist bijzonder.
Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde gaan nemen als jullie, Caroline. Idd niet de klassieke trouwringen, maar we vinden ze ontzettend mooi. Kun je ons een idee geven van de prijs? Ik begrijp het als je dit liever niet on line zet. We gaan sowieso in januari kijken. Dan zullen we het ook wel weten!Groetjes,Sara16/08/2008